Camping Os Anjos

Meer camping info

37 reviews over Camping Os Anjos

• 2019
    10Peter Vermeulen27-05-2019

Een fantastisch camping in een prachtige omgeving.

Deze camping bezochten wij al eerder in de afgelopen jaren. eerst voor een verblijf van een paar dagen, maar dat werden al snel weken ! Nu weer terug voor een wat langdurig verblijf. De camping telt minder dan 20 plaatsen. De eigenaren Solange en Joris willen dit zo houden, overzichtelijk en gezellig. De plaatsen op de camping zijn erg ruim en bijna allemaal voorzien van elektriciteit. Er is een zwembad, een Jeux de Boulesbaan en een gezellig terras waar het aan het einde van de middag heerlijk is om iets te drinken met andere campinggasten. Door de eigenaren wordt van alles georganiseerd, van BBQ's, gezamenlijk naar (voetbal)wedstrijden kijken tot rondleidingen in het op loopafstand liggende prachtige historisch stadje Campo Maior, waar ook een koffiemuseum (Delta) en een prachtige bodega (Adega Maior) te bezoeken is. De regio rond Campo Maior is historisch gezien heel interessant Kortom een camping en een plek om van te houden !!

Gereisd met partner in april 2019

• 8Menno Waardenburg26-05-2019

We komen graag nog eens terug. Top!

Eind maart/ begin april 2019 hebben we 9 nachten met onze tent gestaan op deze fantastische kleinschalige terrassencamping. We stonden op een zeer ruime plek naast een prachtige oude olijfboom. We hadden een zeer fraai uitzicht! De camping wordt beheerd door een zeer vriendelijk en gastvrij echtpaar! Het sanitair is zeer verzorgd en schoon. De camping is een mooi uitgangspunt voor het bekijken van mooie steden en interessante bezienswaardigheden in Portugal en Spanje.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Kees en Patricia Jansen02-05-2019

Heerlijk vertoeven hier.

Voor de 2e keer hier op deze kleinschalige, rustige camping. Je kunt vanaf de camping mooie wandelingen maken, richting het dorp gaan of gewoon heerlijk voor je camper, caravan of tent gaan zitten. Wij zijn op rondreis in Portugal maar weten nu al: hier komen wij zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Ron en Petra25-06-2018

Wat een heerlijke camping

Een geweldige plek om te zijn!! Joris en Solange doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken!! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Gezellig met de gasten geborreld vanaf 17.00 uur! We hebben een keer samen van de BBQ gegeten,was ook heel gezellig!! Het sanitair is krap maar super schoon en douches zijn goed warm!! Het zwembad is klein maar voldoet prima!! Ze hebben veel info over de omgeving waardoor je leuke uitstapjes kunt maken!!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Ben Dielhoff21-06-2017

Een dierbare herinnering!

Een prachtige plek met onze tent onder de 250 jaar oude olijfboom gekregen van de zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Een bijzondere, fijne ervaring. De lokatie leent zich uitstekend voor korte en langere trips in de directe omgeving. Veel Delta koffie historie in de omgeving te ervaren!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Van Ginneken02-01-2017

Heerlijke plek

Bijzonder vriendelijke ontvangst door de eigenarenSolange en Joris, zij weten alle leuke en bijzondere plekjes in de regio. De rondleiding door Campo Maior door Solange was echt super te noemen. Heerlijke restaurantjes in de buurt en zo netaalbaar! Het sanitair wordt steeds met grote precisie door Joris verzorgd. Wij komen hier zeker terug al was het alleen maar voor de rust en de gezelligheid.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2016

• 4Leo04-12-2016

Fijn, maar niet bijzonder

Van het groene gras van de websitefoto's was in oktober niet veel meer over dan wat hooi. Het onderhoud aan het terrein had wel wat beter gekund. Weinig gasten, aardig vergezicht en weinig omgevingsgeluiden. Het sanitair was schoon, het werkte, het water was warm, maar de ruimten aan de krappe kant.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Christine Manders22-05-2016

Wéér afgeslagen!

Ondanks de afspraak deze keer niet bij de lieve Joris en Solange langs te gaan, toch weer afgeslagen bij het bord Campo Maior en voor de vierde keer op deze fantastische camping gestaan. Alles klopt hier: Prachtige rustige ligging, op loopafstand van het leuke dorp met zijn vriendelijke mensen. Weer heerlijk gefietst en genoten van de stilte. De twee dagen werden weer een week.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Jan Broekmeijer01-05-2016

Super

Je bent hier echt een gast en geen klant! Zeker op heen- en terugreis verblijven, maar zeker ook voor een langere periode.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Fabienne08-10-2015

Fantastisch verblijf!

Door alle informatie (geschiedenis vd omgeving en bezienswaardigheden) die we kregen hebben we veel gezien in de omgeving. Een rondleiding door Campo Maior werd verzorgd door Solange waarbij we veel te weten zijn gekomen. Erg leuk! Het enthousiasme van de eigenaren voor de omgeving en Portugal is super en wekt de nieuwschierigheid om alles te zien. Bovendien is de camping ook erg geschikt om boekjes te lezen of in het zwembad te hangen!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015