Reviews over Campo Maior

Wat een heerlijke camping

Ron en Petra,
    25-6-2018

Een geweldige plek om te zijn!! Joris en Solange doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken!! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Gezellig met de gasten geborreld vanaf 17.00 uur! We hebben een keer samen van de BBQ gegeten,was ook heel gezellig!! Het sanitair is krap maar super schoon en douches zijn goed warm!! Het zwembad is klein maar voldoet prima!! Ze hebben veel info over de omgeving waardoor je leuke uitstapjes kunt maken!!

Een dierbare herinnering!

Ben Dielhoff,
    21-6-2017

Een prachtige plek met onze tent onder de 250 jaar oude olijfboom gekregen van de zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Een bijzondere, fijne ervaring. De lokatie leent zich uitstekend voor korte en langere trips in de directe omgeving. Veel Delta koffie historie in de omgeving te ervaren!

Heerlijke plek

Van Ginneken,
    2-1-2017

Bijzonder vriendelijke ontvangst door de eigenarenSolange en Joris, zij weten alle leuke en bijzondere plekjes in de regio. De rondleiding door Campo Maior door Solange was echt super te noemen. Heerlijke restaurantjes in de buurt en zo netaalbaar! Het sanitair wordt steeds met grote precisie door Joris verzorgd. Wij komen hier zeker terug al was het alleen maar voor de rust en de gezelligheid.

Wéér afgeslagen!

Christine Manders,
    22-5-2016

Ondanks de afspraak deze keer niet bij de lieve Joris en Solange langs te gaan, toch weer afgeslagen bij het bord Campo Maior en voor de vierde keer op deze fantastische camping gestaan.

Alles klopt hier: Prachtige rustige ligging, op loopafstand van het leuke dorp met zijn vriendelijke mensen. Weer heerlijk gefietst en genoten van de stilte.

De twee dagen werden weer een week.

Super

Jan Broekmeijer,
    1-5-2016

Je bent hier echt een gast en geen klant!

Zeker op heen- en terugreis verblijven, maar zeker ook voor een langere periode.

Campo Maior scoort een 8,4 uit 10, op basis van 10 reviews