• Type accommodatie

Sorteren

Reviews over Campo Maior

Mooi, maar een ramp met een rolstoel

8-1-2017

Onze campingeigenaar was lyrisch over het dorp en dat schiep verwachtingen. Maar met een rolstoel is het een ergernis. Niet alleen omdat de straten vrij steil zijn, maar vooral door de irritante hobbelige steentjes waarmee veel dorpskernen geplaveid zijn. Bovendien zijn bezienswaardigheden lang niet altijd met een rolstoel te bezoeken. Voor ons zat er niet veel anders op dan autoritten maken en van de natuur te genieten. En mooi is het, al is het wel veel van het zelfde. Dus weinig variatie. Vergeet niet de Capela dos ossos te bezoeken. Die is vele malen mooier dan in Evora.

Mooi, maar een ramp met een rolstoel

8-1-2017

Mooi maar een ramp met een rolstoel

Genot om te bezoeken

Rien Leeuw
    29-5-2014

Het is een "wit" Portugees plaatsje met een gezellig dorpsplein, leuke kleine musea en bij de Delta koffiefabriek een informatiecentrum wat zeker een bezoek waard is. Koffiedrinken, met een lekker hapje, in een van de vele pastellarias is genieten. Campo Maior sluit je voor altijd in je hart.

Campo Maior scoort een 7,9 uit 10, op basis van 10 reviews