Hotel Pousada De Beja

1 review over Hotel Pousada De Beja in het Nederlands

Genoten

Raoul
29-6-2009

Goede service. Correcte en behulpzame staf. Prima uitvalsbasis voor andere steden in de buurt. Goed zwembad met stoelen. Ontbijt was lekker maar niet top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada De Beja in Beja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada De Beja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.