Camping Monte Naturista o Barāo

2 reviews over Camping Monte Naturista o Barāo in het Nederlands

Mooie naturistencamping!

Marjoke
6-8-2018

De camping ligt aan een 1,5 km lange zandweg. Er zijn geen gemarkeerde plaatsen, je kunt zelf een plek zoeken onder de vele bomen. Het zwembad is mooi en keurig verzorgd, wordt elke dag goed schoongemaakt. In het restaurant kun je op bepaalde dagen eten na reservering. In het dorp is een grote SPAR. WIFI alleen in de bar en bij het zwembad.

Rust, ruimte en stilte

wil van westerop
5-9-2016

Een mooie naturistencamping halverwege Lissabon en de Algarve. Je zoekt zelf een mooie plek, ruimte volop. Het sanitair is goed en het zwembad is prachtig. Op het terras is het goed toeven met een heerlijk wijntje of koel biertje. Elke ochtend vers brood. Enkele dagen per week kan er heerlijk gegeten worden. In de buurt zijn ook eetgelegenheden. Je kunt het als een nadeel zien, dat het wat afgelegen ligt. Voor ons is dat echter een voordeel.

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Monte Naturista o Barāo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Monte Naturista o Barāo in Bairro Foros do Barão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Monte Naturista o Barāo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.