Hotel Arraiolos Pousada N. Sra. Assuncao

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°
Hotel Arraiolos Pousada N. Sra. Assuncao

We hebben een aantal aanbieders voor Arraiolos Pousada N. Sra. Assuncao voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prachtig, rustig hotel

H.H.G. Wiegmans,
2-5-2015

Oud klooster, omgebouwd tot hotel. Bij de ingang ligt een prachtige kerk/kapel, betegeld met azulejos. De inrichting is passend bij het gebouw en de functie die het had. De kamers zijn ruim, schoon en voorzien van prima sanitair. Het moderne, aangebouwde, restaurant detoneert bij de rest van het hotel/convent. Wij hebben er dan ook niet gegeten, behalve voor het ontbijt, dat prima was. Er is een zwembad, maar in april nog niet operationeel. Het geheel ligt wel mooi in het landschap, uitkijkend op Arraiolos.

Kenmerken

2008

Geweldig gelegen poussada

Karin
27-7-2008

Deze poussada ligt prachtig gelegen onderaan het dorp Arraiolos. Dit voormalige klooster is geheel gerenoveerd waarbij nieuw met het oude geheel is geintegreerd en zeer smaakvol is gedaan.

De kamers zijn groot en hebben een balkon. De badkamer van alle gemakken voorzien en volledig betegeld met zwart marmer.

Je kunt er goed eten en dat is ook wel nodig want het dorp heeft niet zoveel te bieden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arraiolos Pousada N. Sra. Assuncao in Arraiolos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arraiolos Pousada N. Sra. Assuncao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.