Camping Corgo do Pardieiro

• Onvoldoende: 1 - 5

Mooie ligging

Mel
25-5-2018

Rustige camping met schaduw en picknickplaatsen. Je kan deelnemen aan het diner.

Camping is relatief aduur (18 euro voor 2 personen met klein tentje en 2 fietsen).

Zwembad is er niet en er is 1 wc en douche

Paradijsje in Algarve

Kitty
14-9-2016

Bijzondere plek om in de natuur op te gaan en te genieten van je eigen stilte! Fantastische en veelzijdige flora op dit kampeerterrein, met een zeer gastvrije en behulpzame eigenaresse. Vrije, uiteen gelegen kampeerplekken, herkenbaar aan de picknicktafels. Veel mooie natuurwandelingen in deze omgeving en 45 minuten lopen vanaf het dorpje, waar je een prima lunch/maaltijd kan nemen. Alles bij elkaar een heerlijke, rustige kampeerplek wanneer je genoeg hebt aan je eigen zijn te midden van de natuur!

Verwacht geen disco, animatie of een 'gezellige' bar, maar ervaar het kamperen in de natuur van Zuid Portugal. Prima sanitair. Wat ook heel prettig is zijn de koele nachten ook bij erg warm zomerweer.

Ik kwam hier om een weekje tot rust te komen

Sanne van der Vlugt
4-3-2016

Het was heerlijk rustig. Prachtige natuur, zon, bloemen, sterren en stilte.

Ik kon wandelen naar het dorpje om boodschappen te doen en daar een kopje koffie of wijntje drinken in het cafe. Kopje koffie is slechts 0,60 cent!

Verder lekker lezen. En schrijven. Echt tot rust gekomen

Een prachtige mooie, stille plek.

Mariëtta Stevens
4-1-2016

Mooi is dat het wat afgelegen ligt. Maar tevens maakt dit het ook wat avontuurlijk wanneer je met o.v. reist. Prijs/ kwaliteit verhouding is gewoon heel goed. Ook omdat het zo een authentieke plek is, dus eigenlijk onbetaalbaar! Het sanitair is prima. En het ontbijten aan de picknicktafel onder de kurkeiken voelt heel Portugees.

Groen, weids en dichtbij zee

s.g
13-12-2015

Wij hebben een heerlijke tijd gehad in het appartement. Alles wat je nodig hebt is er. 's Ochtends wakker worden en uitkijken over deze prachtige camping is wel heel mooi. Bijna altijd zon, vriendelijke mensen en veel natuur. Alles is ruim opgezet en vanaf het uitkijkpunt kan je de hele omgeving scannen. Zee is ongeveer 45 minuten rijden, maar dan ben je ook bij de meest prachtige strandjes van Europa. Kleine zandstranden beschut tussen de rotsen en hele hoge golven.

super een plek om terug te komen

frank
20-11-2015

Een heel fijne plek. Er zijn mooie grote plekken in een heel natuurlijke omgeving, midden in het landschap. Fijne tafels bij de kampeerplekken. Net sanitair. Een hele goede uitvalsbasis om verschillende plaatsen en de oceaan te bezoeken. Daarnaast een mooie plek om te zijn en op je gemak een boek te lezen. Eigenaren zijn bijzonder vriendelijk. Ook heel leuk om te eten met de eigenaar, maakt zelf geweldig lekkere vegetarische maaltijden, zelfs voor een vleeseter.

Sfeervolle lokatie, vele mogelijkheden voor relaxte vakantie .Prachtige omgeving Inrichting huis basic ik vond dat er te weinig pannen en serviesgoed was.

fantastich

ico hemmen
17-11-2015

geweldige plekken om met de tent te staan,de picknic taffels zijn een geweldige aanvulling.

de keuken die je kunt gebruiken is net als het sanitair erg goed.

je zit midden in de natuur en een avontuurlijke rustige omgeving.

Ideale locatie voor mensen die rust zoeken

J. Bijen
16-11-2015

Fijne rustige locatie met een vriendelijke ontvangst, uitgebreide wandelmogelijkheden en voldoende ruimte en privacy.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Corgo do Pardieiro in Amoreiras-Gare , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Corgo do Pardieiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Corgo do Pardieiro scoort een 9.21 uit 10 op basis van 40 reviews.