Appartement Corgo do Pardieiro

Appartement
Appartement Corgo do Pardieiro

Laatste review

alles goed verzorgd. bloemen op tafel binnen en buiten. Alle luxe aanwezig, wel eenvoudig. Omringende natuur bijzonder mooi. Rustig. Wielewaal, koekoek en de hele dag de nachtegaal.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

4 reviews over Appartement Corgo do Pardieiro in het Nederlands

leuk huisje midden in de natuur

hans,
2-5-2017

Een bijzondere plek!

Els
3-10-2016

Het appartement is een heerlijke plekje, heel netjes, voorzien van frisse bloemen uit de omgeving. Leuk terrasje met fantastisch uitzicht, waar je lekker van de zon of schaduw onder de parasol kan genieten. Een plek om helemaal tot rust te komen, waar je mooie wandelingen kan maken. Ligt op loopafstand van het dorpje Amoreiras Gare. Het was net wat ik zocht, ik kom heel graag nog eens terug, bedankt lieve Reineke.

rustgevende fantastische plek in een pra

Esther
13-12-2015

Alles aan corgo do pardieiro js geweldig. De rust, stilte, ruimte, snachts de onvergetelijke sterrenhemel en het warme welkom van Reineke hebben mijn dagen daar zeer ontspannen en verdiepend gemaakt. Heerlijk wandelen op en vanaf het terrein. Ik beveel deze bijzondere plek aan iedereen aan. Ook in de winter omdat het apartementje heerlijk verwarmt kan worden door een kleine houtkachel

2007

Een gezellig, klein appartement / studio voor maximaal twee personen in een apart gedeelte van de op een heuvel gelegen 'monte'. Prachtige omgeving (heuvels met kurkeiken, veel bloemen in het voorjaar) met mooi uitzicht. In de winter is het er lekker warm te stoken met een houtkacheltje. Prima sanitair (douche/toilet). Eigen terras met uitzicht. Draadloos internet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Corgo do Pardieiro in Amoreiras-Gare , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Corgo do Pardieiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.