Sorteren

Reviews over Amoreiras-Gare

mooi dorp met 2 restaurants en 2 mini mercado's

hans
    7-5-2017

Niet heel veel te beleven, maar heerlijk om rustig op een terrasje te zitten en wat te eten.

Een leuk en verstild Portugees dorp.

Mariëtta Stevens
    4-1-2016

Met een echt Portugees treinstation(netje), waar helaas de trein uit Lissabon niet meer stopt! Wel wat café's en twee kleine supermarkten.

prima

martinus
    11-11-2015

Er is niet veel te krijgen of te doen in dit kleine dorp, er zijn een aantal eetgelegenheden, barretjes en een winkeltje met alleen lang houdbare spullen. De mensen zijn super aardig en willen je met alles van dienst zijn.

karakteristiek

Huub
    7-9-2015

Karakterisitiek wit dorpje in de Alentejo, met relatief veel voorzieningen (restaurants, enkele winkeltjes).

voor spoedige herhaling vatbaar

Anne
    22-8-2014

Prima geschikt voor iedereen die van oogstrelend natuurschoon en van vriendelijk Portugal houdt, ook voor kinderen. Door de zeer ruim bemeten kampeerplaatsen, kun je je alleen wanen tussen de heuvels van de Alentejo.

Amoreiras-Gare scoort een 7,5 uit 10, op basis van 11 reviews