Sorteren

Reviews over Amoreiras-Gare

Prachtige plek! Kom hier zeker terug

Jim & Sandra
    20-9-2018

Prachtige plek om in de natuur op te gaan en te genieten van je eigen stilte! Mooie uitzichten en veelzijdige flora op dit kampeerterrein, Reineke is een warme , vriendelijke zeer gastvrije vrouw . Ruime kampeerplekken picknicktafels. Veel mooie natuurwandelingen in deze omgeving . We kom hier graag terug voor een langere periode.

Mooie ligging

Mel
    25-5-2018

Rustige camping met schaduw en picknickplaatsen. Je kan deelnemen aan het diner.

Camping is relatief aduur (18 euro voor 2 personen met klein tentje en 2 fietsen).

Zwembad is er niet en er is 1 wc en douche

leuk huisje midden in de natuur

hans
    2-5-2017

alles goed verzorgd. bloemen op tafel binnen en buiten. Alle luxe aanwezig, wel eenvoudig. Omringende natuur bijzonder mooi. Rustig. Wielewaal, koekoek en de hele dag de nachtegaal.

Een bijzondere plek!

Els
    3-10-2016

Het appartement is een heerlijke plekje, heel netjes, voorzien van frisse bloemen uit de omgeving. Leuk terrasje met fantastisch uitzicht, waar je lekker van de zon of schaduw onder de parasol kan genieten. Een plek om helemaal tot rust te komen, waar je mooie wandelingen kan maken. Ligt op loopafstand van het dorpje Amoreiras Gare. Het was net wat ik zocht, ik kom heel graag nog eens terug, bedankt lieve Reineke.

Paradijsje in Algarve

Kitty
    14-9-2016

Bijzondere plek om in de natuur op te gaan en te genieten van je eigen stilte! Fantastische en veelzijdige flora op dit kampeerterrein, met een zeer gastvrije en behulpzame eigenaresse. Vrije, uiteen gelegen kampeerplekken, herkenbaar aan de picknicktafels. Veel mooie natuurwandelingen in deze omgeving en 45 minuten lopen vanaf het dorpje, waar je een prima lunch/maaltijd kan nemen. Alles bij elkaar een heerlijke, rustige kampeerplek wanneer je genoeg hebt aan je eigen zijn te midden van de natuur!

Amoreiras-Gare scoort een 7,4 uit 10, op basis van 11 reviews