Alvito

Reviews over Alvito

Fantastisch.

Marit Jekkers,
    14-1-2019

Wat moet je weten? Dat het een "rust/relaxcamping is buiten het hoogseizoen. Prima plekken met minimaal 10 meter tussenruimte.

Tussen de enorme oude eiken en Mimosabomen is het genieten.

Men wil nog wel eens schrijven "Gedateerd" in reactie's, maar waar vind je nog een camping die zo respectvol wordt gebruikt en onderhouden, dat het meeste sanitair, de restaurants etc. dat ruim 25 jaar geleden is geplaatst(zie de schattige kindertoiletjes) nog volledig in de orginele staat is. Zelfs het personeel is voor een groot deel al zolang daar werkzaam. Dit geeft wel iets aan😎😉🤗😊.

Gereisd met partner in januari 2019

Schitterend gebied.

Rika,
    4-6-2018

Prachtig gelegen camping aan een schitterend meer. Sanitair schoon wel gedateerd. WiFi niet altijd beschikbaar . Restaurant op loopafstand met terras en uitzicht op het meer.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Mooie plek

Caroline,
    29-6-2016

Wat stonden we hier prachtig! Wel erg ver verwijderd van de bewoonde wereld, dat moet je wel liggen. Inderdaad erg prijzig, en dat vonden wij het sanitair niet waard. Een gebouw was gesloten, maar het was niet erg mooi sanitair en voor die prijs hadden we dat wel verwacht. Wifi alleen in de restaurants en dan ook alleen als ze open zijn. Winkeltje beperkt open in voor- en naseizoen. Ook de was draaien is een dure aangelegenheid.

Gereisd met partner in juni 2016

Rustig gelegen t.o.v. Evora en Beja.

Bouwman,
    26-9-2011

Alvito is een klein rustig plaatsje, maar ligt gunstig voor een bezoek aan Evora en Beja. De kamers zijn goed, de superior rooms zelfs heel goed: heel ruim en luxe.

Het restaurant neemt een kant van de binnenplaats in beslag met mogelijkheid daar ook te eten. De keuken valt vergeleken met ander pousada's wat tegen. De staf is buitengwoon vriendelijk. Het zwembad is een soort zwemvijver, de tuin is niet erg goed onderhouden. Wel leuk zijn de pauwen met kuikens die daar rond lopen, maar of dat erg hygienisch is....

Gereisd met partner in september 2011

Geen vaste plaatsen

Niet voor de kleintjes

Omgeving heeft veel mogelijkheden

Als je van rust houd, Mei en Juni en September

Kort verblijf is prijzig,er was sprake van aanpassing van de accomodatie

We zijn er drie keer geweest,heerlijk!

Gereisd met partner in januari 2010
Alvito scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews