Hotel Convento D'Alter

Hotel Convento D'Alter
7,3

4 reviews over Hotel Convento D'Alter in het Nederlands

Hotel ligt in het binnenland van Portugal. Een auto is echt nodig om de omgeving te ontdekken. Het restaurant van het hotel is definitief gesloten. Dat betekent dat je voor lunch en diner moet zoeken in de omgeving. De weinige restaurants die er zijn hebben een menukaart afgestemd op de locale bevolking en de keuze is summier. Het hotel is dan wel 4 sterren maar dit niet echt waard. Er is wat onderhoud nodig. De service en schoonmaak van / in het hotel zijn goed. Vertier in het hotel of omgeving is er niet.

Prima hotel met gastvrije ontvangst

Henri van Uden
6-9-2017

Als je op zoek bent naar rust is dit een ideale lokatie. Wij werden gastvrij ontvangen (de manager liet ons nog de ondergrondse gewelven zien, waar soms kleinschalige optredens werden gegeven), personeel is vriendelijk en attent, het eten is prima (3 gangen menu voor € 15,00) en een heel sfeervolle ambiance (voormalig klooster).

Otimo Lugar

Joaquim
20-1-2012

Excelente a todos os niveis. Certamente voltarei e recomendo aos amigos

2007

Echt een aanrader, leuk personeel,

heel chic en goedkoop eten.

mooi barokke inrichting.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Convento D'Alter in Alter do Chao (Portalegre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Convento D'Alter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Convento D'Alter scoort een 7.33 uit 10 op basis van 4 reviews.