Appartement Monte Novo da Sobreira

1 review over Appartement Monte Novo da Sobreira in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Andre en Diny
17-10-2017

Mooie,ruime woning op rustige locatie, met de nodige privacy. Prettige gastheer en gastvrouw met lieve hond. Auto is gewenst als je wat van de omgeving wilt zien. Ina en Gerrit geven leuke tips. Enkele restaurantjes op loopafstand. Wij hebben 2 weken genoten van de rust en gastvrijheid op Monte Novo da Sobreira!! Ina en Gerrit bedankt.

Gereisd Met partner in september 2017

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Novo da Sobreira in Aldeia dos Palheiros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Novo da Sobreira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.