Vakantiehuis Vila Valmonte

Vakantiehuis
Vakantiehuis Vila Valmonte
9,5

72 reviews over Vakantiehuis Vila Valmonte in het Nederlands

Ultiem geluk in een fantastische setting!!!!

Kitty Paes
6-8-2018

Wat een geweldige locatie/ vakantie was dit samen met onze tweeling van destijds 4!

Inmiddels gaan we dit jaar weer en verblijven wij nu in tegenstelling tot 2016 in de villa! Reden mijn medische gezondheid anders zeker weer in de fantastische luxe tent met apart badhuis! Theo en Fonneke weten wat gastvrijheid is en voor onze kids wederom een feest om dit jaar weer te gaan!!!! Nog even en we mogen weer!!!!!!!

Rust, comfort, genieten

Geoffrey
14-7-2018

Eens aangekomen werden wij warm ontvangen door Theo en Fonneke die ons enthousiast de tent lieten zien, en hoe cool was dat, een gezellige touroperator villa voorzien van het nodige comfort, right out of africa!

Ze kozen voor minder tenten op grotere stukken grond wat resulteert in veel privacy waar je volledig tot rust komt. Het privé zwembadje, sanitaire blok, bbq en buitenkeuken maken het verblijf compleet.

Onze kinderen kozen voor een tikkeltje meer avontuur en verbleven in hun eigen 'watermeloen-tentje', geweldig!

Je kan gebruik maken van het grote zwembad aan een heerlijk terras in ware ibiza stijl.

Ook de omgeving is een en al rust en wanneer je de fiets neemt zal je zien dat de natuur er verrassend gevarieerd is en dat je flink je best moet doen om iemand tegen te komen.

Een dagje met de kano behoort ook tot een van de opties.

Kortom de ideale plek om samen met je gezin tot rust te komen met voldoende aanbod aan leuke activiteiten.

Totale rust en prachtige natuur

Ine
21-5-2018

Prachtige omgeving, heel rustig, amper toeristen

Heerlijk!

Fam. de Jong
7-5-2018

Heerlijk huis, mooi eigen zwembad, geweldige beplanting en natuur.

Een fantastische ervaring om nog eens over te doen

Paula en Piet Wegh
21-4-2018

Met onze “wijnclub” 12 personen waren wij hier om een wijntour te houden in de Aldeia do Ronqiento in de Alenteo. Verrast waren we van wat we hier aantroffen. In the middle of no where troffen we een oase van rust en ruimte met fantastische uitzichten. Te gast waren we op Glamping Portugal van Theo en Fonneke waar we door hen werden ontvangen met alle gastvrijheid en vriendelijkheid. Voor ons verblijf stonden er een prachtige Villa en luxe tenten, allen met eigen zwembad, op ons te wachten en voor het gezellige samenzijn een prachtige ontmoetingsplaats met een gemeenschappelijk zwembad waar we tot in de late uurtjes onder de veranda ons kostelijk hebben vermaakt. Tijdens ons bezoek hebben we onder leiding van “gids en entertainer” Theo de wijnhuizen van Malhadinha Nova en Quetzal bezocht met een wijnproeverij en fantastische lunch. Weer terug op de glamping had gastvrouw Fonneke weer gezorgd dat het ons ook hier aan niets ontbrak.

Volkomen rust en bijkomen in Vila valmonte

Ine en janwillem
13-11-2017

Je mag weten dat het zelfs in november warm was. En nu 13 november nog steeds heel zonnig met 23-25 graden.

Heerlijke plek met van alles voorzien!

Fijne vakantie plek!

F. Rave
5-6-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad met onze kleintjes. Een mooi huis met een heerlijke tuin rondom met zwembad, zandbak en genoeg plekjes om heerlijk te zitten.

Echt een fantastische plek!!

Jolanda Hendriks
1-6-2017

Fonneke en Theo zijn heel gastvrij

Wederom fantastisch

JRMS
8-5-2017

Voor het 3e jaar in de meivakantie te gast bij Theo en Fonneke.

Dit jaar weer in de geweldige Vila Valmonte.

Heerlijk huis, geweldige locatie en dank zij de gastvrijheid van Theo en Fonneke weer een heerlijke week gehad.

Volgend jaar zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vila Valmonte in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vila Valmonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vila Valmonte scoort een 9.54 uit 10 op basis van 72 reviews.