Vakantiehuis Vila Valmonte

Vakantiehuis
Vakantiehuis Vila Valmonte
9,5

70 reviews over Vakantiehuis Vila Valmonte in het Nederlands

Totale rust en prachtige natuur

Ine
21-5-2018

Prachtige omgeving, heel rustig, amper toeristen

Heerlijk!

Fam. de Jong
7-5-2018

Heerlijk huis, mooi eigen zwembad, geweldige beplanting en natuur.

Een fantastische ervaring om nog eens over te doen

Paula en Piet Wegh
21-4-2018

Met onze “wijnclub” 12 personen waren wij hier om een wijntour te houden in de Aldeia do Ronqiento in de Alenteo. Verrast waren we van wat we hier aantroffen. In the middle of no where troffen we een oase van rust en ruimte met fantastische uitzichten. Te gast waren we op Glamping Portugal van Theo en Fonneke waar we door hen werden ontvangen met alle gastvrijheid en vriendelijkheid. Voor ons verblijf stonden er een prachtige Villa en luxe tenten, allen met eigen zwembad, op ons te wachten en voor het gezellige samenzijn een prachtige ontmoetingsplaats met een gemeenschappelijk zwembad waar we tot in de late uurtjes onder de veranda ons kostelijk hebben vermaakt. Tijdens ons bezoek hebben we onder leiding van “gids en entertainer” Theo de wijnhuizen van Malhadinha Nova en Quetzal bezocht met een wijnproeverij en fantastische lunch. Weer terug op de glamping had gastvrouw Fonneke weer gezorgd dat het ons ook hier aan niets ontbrak.

Volkomen rust en bijkomen in Vila valmonte

Ine en janwillem
13-11-2017

Je mag weten dat het zelfs in november warm was. En nu 13 november nog steeds heel zonnig met 23-25 graden.

Heerlijke plek met van alles voorzien!

Fijne vakantie plek!

F. Rave
5-6-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad met onze kleintjes. Een mooi huis met een heerlijke tuin rondom met zwembad, zandbak en genoeg plekjes om heerlijk te zitten.

Echt een fantastische plek!!

Jolanda Hendriks
1-6-2017

Fonneke en Theo zijn heel gastvrij

Wederom fantastisch

JRMS
8-5-2017

Voor het 3e jaar in de meivakantie te gast bij Theo en Fonneke.

Dit jaar weer in de geweldige Vila Valmonte.

Heerlijk huis, geweldige locatie en dank zij de gastvrijheid van Theo en Fonneke weer een heerlijke week gehad.

Volgend jaar zeker weer.

zoveel sfeer in en om de Vila is echt uniek !

Eric en Conny
12-4-2017

Rust, prachtige natuur , schapenherder, ezels, zon, wijn, zwembad , luxe en Fonneke en Theo ! Meer heb je niet nodig! Gewoon gaan en je laten verrassen ! Succes gegarandeert !

Nooit te vergeten

kaat
25-3-2017

Valmonte was een top bestemming leuke dingen in de buurt mooi hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vila Valmonte in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vila Valmonte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vila Valmonte scoort een 9.51 uit 10 op basis van 70 reviews.