Vakantiehuis Vila Valmonte + B&Bsterstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

80 reviews over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

• 10Hotse05-04-2016

Super geweldig...gewoon thuis komen bij 20 graden.

Heerlijke plek om de kou van Nederland even van je af te schudden. Mijn ontvangst was overweldigend, zo ook de verder dagen. Heerlijk genoten van de omgeving,de zon, het eten, de wijn, en zeker van Theo en Fonneke. echt een aanrader. Aanbevolen door een echte Fries!! Groet, Hotse

Alleen gereisd in maart 2016

• 10Jacqueline25-10-2015

Bijzonder verrassend

In the middle of nowhere...klein paradijsje! Als je ernaar toe reist verwacht je dit niet. Maar dit is wat vakantie is.... Ontspannen, gezelligheid, lekker eten...en dan waren wij er nog maar 1 nachtje.... De gastvrijheid van Theo en Fonneke is heerlijk om je onder te dompelen en dus letterlijk vakantie te vieren.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Esther Neve16-10-2015

Heerlijk!

Met vijf vrouwen Vila valmonte bezocht, wat een heerlijke vakantieplek! Prachtig huis, veel privacy en met liefde, aandacht en zorg ingericht. Werd zelf heel blij van het uitzicht vanuit je bed, daar is over nagedacht:). De gastvrijheid van Theo en fonneke is ook echt geweldig! Eerst een hartelijke ontvangst met een lekker glas, daarna een heerlijke avond met lekker eten en goede wijnen . Ik kom zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Leen en Steven29-08-2015

Heerlijk!

Een hartelijke ontvangst, je voelt je onmiddellijk heel welkom! Fonneke en Theo zijn heel gastvrij, niets is hen te veel en ze zijn verzot op kinderen. De villa is heerlijk, elk heeft zijn eigen badkamer, voldoende plaats, buiten kan je op zoveel verschillende plaatsjes uitrusten en genieten van het landschap. Enig minpuntje dat wij vonden: een heel kleine koelkast voor een gezin van 5. Maar dat is dan ook het enige dat wij op dit verblijf aan te merken hadden! 3x per week bieden Fonneke en Theo de gelegenheid aan te schuiven aan hun tafel voor een heerlijk en gezellig diner. Zeker aan te raden! Ook de speurtocht is heel leuk, en achteraf lekker gezellig gaan eten in het mooie Aljustrel. Wij hopen hier nog eens terug te komen!!! Heel erg bedankt voor de fijne vakantie die we hier hadden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10fam burcksen26-08-2015

Fantastisch, een echte aanrader !!!

Super gast vrij , echt een bijzondere plek , met veel zorg en aandacht op details , super lekker eten !! Echt een aanrader !! Hoop er ook gauw nog eens terug te komen . En een top klimaat in de zomer. Lekkere koele nachten en overdag heerlijke zon !! Zeer lieve eigenaren met humor , en zorg . In de villa is echt alles wat je nodig hebt . Ook goede bedden ( heb zelf slechte rug ) altijd fijn om te weten ! Ook slaapbank is prima Je moet het gewoon zelf gaan zien .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Marianne en Harry16-03-2015

Wat een prachtige rustige plek

Allereerst was het onthaal geweldig gastvrij. Fonneke en Theo namen alle tijd ons te informeren . Wij hebben heerlijk gewandeld en de meest nabije stadjes bekeken. Het huis was heel gezellig en praktisch ingericht. Heel veel ruimte in het huis maar zeker ook om het huis .

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Hermien Penterman11-11-2014

Super mooie plek.

We hebben een heerlijke week gehad in Vila Valmonte. Met prachtig weer en een geweldige gastvrouw en heer Fonneke en Theo . Een plekje waar je , je zelf kunt zijn.Het ontbreekt je aan niets , ik verheug me al weer op volgend jaar.

• 9Lidy en Gerard Ebbers25-10-2014

Fraai, landelijk gelegen

Het vakantiehuis ligt in een mooie landelijke omgeving en Fonneke en Theo munten uit in gastvrijheid.

• 10Riet klein Holkenborg23-10-2014

Een oase van rust een prettig vakantie gevoel

Prachtige plek . Ruim huis ,goede bedden ,elke kamer eigen badkamer en toilet veel zitjes en relax stoelen in de zon of de schaduw .Wel een auto nodig Alentoje is een is een mooi gedeelte van Portugal

• 10sjoerd engelsman05-09-2014

Super plek in het mooie hart van de Alentejo

Gastvrij onthaal, super locatie, mooie entourage. De plek om te wandelen, fietsen, kanoen, natuur bekijken, hardlopen en te onthaasten. PS bedden liggen zalig!

Gereisd met partner in september 2014

15 tips over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

• Maartje, 09-05-2014

Een dag met d kano op t meer is n absolute aanrader. Ook de verschillend kustgebieden zijn divers en prachtig. In mei staat alles in bloei en t weer was top

• Fam. Dassen, 18-08-2013

Volg vooral de goede tips van Theo op als je op zoek bent naar een leuk restaurantje, mooie route of plaatsje om te bezoeken. Je komt dan echt op bijzondere plekjes terecht!

• DC, 19-02-2013

Het stuwmeer in de buurt is een heerlijke rustige plek om te luieren, speelgoedbootje te varen en picknicken!

0 vragen over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B info