Vakantiehuis Vila Valmonte + B&Bsterstersterster

Tonen op kaart

80 reviews over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

• 10Anja16-11-2016

Bijzonder....

Wat een bijzondere dagen in Vila Valmonte. Totaal onthaasten, relaxen en genieten van het platteland van Portugal. Ook in de herfst een aanrader. Zonnebaden, wijntje erbij en ongekende rust. Theo en Fonneke is niets teveel, zijn gastvrij en begaan. Als het s' avonds iets kouder wordt is het in de villa ook goed vertoeven. Een speciaal plekje...

Gereisd met partner in november 2016

• 10familie van der Sande30-10-2016

Heerlijk tot rust komen in het mooie Alentejo

Wat voel je je welkom bij Theo en Fonneke! Een prachtige plek in het rustige Alentejo. Zowel het vakantiehuis als het luxe kamperen zijn top en van alle gemakken voorzien. Een feest voor de kids die vrij kunnen struinen over het landgoed, vers fruit kunnen plukken, knuffelen met de ezeltjes en natuurlijk een duik in het zwembad. De drukte kun je opzoeken want met de auto is het heerlijk toeren en bezoek je verrassende stadjes, stranden en meren. Genieten van de portugese keuken en wijnen, helemaal lekker vakantiegevoel. Werkelijk een Portugees pareltje!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 9Heidi Stuiver29-09-2016

Prachtig huis in the middle of nowhere..... 😘

Tja, in dit huis ontbreekt het je aan niks. Alles wat je nodig hebt is er.... Van lekkere bedden tot een heerlijk zwembad! De inrichting is super leuk, zelfs boeken of spelletjes hoef je niet mee te nemen. Een buiten bbq... Jeej... En de beplanting is ook zeer mooi verzorgd. Mis je iets vraag het de eigenaren Fonneke en Theo... Zij geven je ook graag info voor leuke tripjes. Het was super! Dank!!!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Anke en Geeke21-09-2016

fantastische accommodatie , en gastvrije mensen.

Hier kom je echt tot rust!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Johan en Margriet Kruithof20-09-2016

Om nooit meer te vergeten, zo mooi!

Het is een paradijsje. Bij aankomst een gastvrij onthaal met een drankje en hapje, dan genieten van het mooie huis, de oogstrelende omgeving, het heerlijke eten en drinken, het contact met Theo en Fonneke (altijd behulpzaam, vrolijk en belangstellend), fantastische dagen, volop vrijheid en dan bij vertrek afscheid met koffie en een knuffel. Tot de volgende keer, zeggen we dan! En we menen het!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10Dieke30-08-2016

Super huis, droom plek!

Na een prachtige rit vanaf Lissabon kwamen we aan bij het landgoed van Theo en Fonneke. We werden enthousiast begroet en waren verrast door de prachtige plek die zij hier samen hebben gecreëerd. Niet alleen hun veranda en het zwembad die een gedeelte van de dag voor gemeenschappelijk gebruik zijn, maar ook Vila Valmonte is een droomplek: een mooi, comfortabel huis met privé zwembad waar we 10 dagen genoten hebben van de mooie tuin, prachtige sterrenhemels op de loungebank en van de prachtige streek die de Alentejo is. Dankzij tips van Theo en Fonneke hebben we er heerlijke dagtrips gemaakt. Je merkt dat Theo en Fonneke met liefde en aandacht deze plek hebben opgebouwd en met diezelfde liefde en aandacht staan ze voor je klaar en helpen ze je je vakantie tot een heerlijke tijd te maken.

Vila Valmonte is een aanrader voor jong en oud! Marc, Dieke, Freija, Lasse Ik vond het super leuk (Freija, 9 jaar)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Rinke, Esther, Sietse en Guusje02-08-2016

Heerlijke vakantieplek!!!

Wat een heerlijke vakantieplek!!! Het huis is echt super; veel ruimte, goede bedden , 3 badkamers, fijne bbq buiten, goed uitgeruste keuken en zo kan ik nog wel doorgaan. Vond het zelf erg fijn dat er buiten zoveel verschillende zitjes waren. Je kan altijd wel ergens in de zon of in de schaduw zitten. Ook het mooie groen om het huis en het prachtige uitzicht maken het huis erg aangenaam. Mijn kinderen vonden het heel gezellig om 's middags in het grote zwembad te gaan zwemmen om de andere kinderen te ontmoeten, maar dat is absoluut niet verplicht! De ouders haalden dan een glas wijn of een ander drankje uit de koelkast ( 1,50 voor een glas wijn) en als je wilde kon je bij Fonneke heerlijke olijven of tapas bestellen. Theo en Fonneke genieten van hun gasten, zijn altijd bereid tips te geven en reserveerden zelfs een restaurant voor ons. Als je op zoek bent naar een rustige vakantieplek ( het ligt echt " in the middle of nowhere"), is Vila Valmonte echt aan te raden! Wij zijn fan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Laura31-05-2016

Ontspannen luxe en gastvrij

Wij hebben een hele leuke week gehad ondanks erg nat weer. De buitenfaciliteiten daarom niet gebruikt. De Vila was echter ruim, goed ingericht en met heerlijke vloerverwarming, om ook bij slecht weer een goede tijd te hebben. Fonneke en Theo waren erg gastvrij, weten veel van Portugal en hebben ook veel tips voor activiteiten in de regio. We hebben 2 maal een zeer gezellige avond gehad met erg lekker eten. Onze dochter van 2 heeft zich goed vermaakt in en om de Vila, bij de boerderijdieren en met de honden. Zowel de Vila als de tenten zijn zeker een aanrader voor een geslaagde vakantie. Wij komen graag nog eens!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Jan, Regina, Meike en Silke12-05-2016

Fantastisch !

Voor de 2e keer bij Theo en Fonneke op bezoek.

Vorig jaar in een super de luxe safaritent. Dit jaar 1 week lang genoten in Vila Valmonte.

Prachtig vakantiehuis, luxe en comfort en met privé zwembad.

2 ruime 2 persoonsslaapkamers met elk een badkamer en toilet, goed uitgeruste luxe keuken en een ruime comfortabele woonkamer.

Erg praktisch is verder ook de extra badkamer met toilet in aparte ruimte naast de woonkamer.

Voorzieningen buiten zijn top; privé zwembad, ligbedden, zitjes en een heerlijk lounge bed.

Maar vooral de onovertroffen gastvrijheid van Theo en Fonneke zorgde wederom voor een heerlijke vakantie.

Wij komen zeker terug !!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Stephan30-04-2016

gastvrijheid 10!

Zomer in portugal moest nog beginnen, gastvrijheidsnivo staat al op maximaal. We hebben heerlijke twee Weken mogen doorbrengen in een heerlijke tent. We komen zeker weer terug. Dank Theo & Fonneke voor super twee weken Alentejo

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

15 tips over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

• Maartje, 09-05-2014

Een dag met d kano op t meer is n absolute aanrader. Ook de verschillend kustgebieden zijn divers en prachtig. In mei staat alles in bloei en t weer was top

• Fam. Dassen, 18-08-2013

Volg vooral de goede tips van Theo op als je op zoek bent naar een leuk restaurantje, mooie route of plaatsje om te bezoeken. Je komt dan echt op bijzondere plekjes terecht!

• DC, 19-02-2013

Het stuwmeer in de buurt is een heerlijke rustige plek om te luieren, speelgoedbootje te varen en picknicken!

0 vragen over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B info