Vakantiehuis Vila Valmonte + B&Bsterstersterster

80 reviews over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

• 2019
    10Sanne18-08-2019

Fantastisch!

Theo en Fonneke doen er alles aan om te zorgen voor een zeer ontspannen vakantie. Het vakantiehuis met privé zwembad is fantastisch. Van alle gemakken voorzien en de ligging is heel mooi. Zeker met (kleine) kinderen is dit huis ideaal. Voor uitstapjes in de omgeving moet je wel even rijden, maar er is genoeg te doen (strand aan de westkust, Evora, wijnhuizen enz). Kortom: we hebben hier een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Rachel Vink22-06-2019

Topper!

Heerlijke vakantie gehad bij Theo en Fonneke in de B & B. Mooie inrichting van de B&B, lekker ontbijt, hele goeie en gevarieerde tips gehad om de omgeving te ontdekken, prachtig terras, heerlijk eten, echt vakantie als je bij Villa Valmonte verblijft. We hebben ontzettend veel mooie vakantie herinneringen gemaakt in het prachtig Portugal.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Fons en Trudie Naterop17-05-2019

Een fantastische locatie!!

We hebben genoten van een 10-daagse verblijf op Vila Valmonte B&B, en kwamen tijd tekort. Een prachtige locatie om tot rust te komen en biedt voor ieder wat wils. We hebben genoten van de prachtige pittoreske plaatsjes, o.a Beja een mooie oude studentenstad en heerlijke tapas.....prachtige strandjes aan zee...vogelbroedgebied....broedende ooievaars, die zitten in bomen, op palen etc we zijn er wel honderden tegengekomen....verschillende dichtstbijzijnde restaurantjes ...... Lissabon.....en de mooie wandelroutes in omgeving en ook vanuit de locatie......de gastvrijheid van Theo en Fonneke was een enorme meerwaarde van onze vakantie, de prachtig ingerichte [email protected] voorzien van voortreffelijke boxspring matrassen......van de prachtige tuin, terras, zwembad, ligbedden, zitjes etc... Kortom, we hebben enorm genoten en dit was zeker niet de eerste keer!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Cees en Ilke14-05-2019

Fenomenaal!

Een warm welkom bij Theo en Fonneke, sfeervol landgoed, smaakvol ingericht. We hebben 1 nacht in B&B kamer Melao doorgebracht. Kamer van alle luxe voorzien en modern en hip ingericht; stoere gietvloer, heerlijk bed, prachtige badkamer met regendouche, prachtige fauteuils en uitzicht op de schitterende tuin. ‘s Morgens een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een waar genot om hier een nacht te verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Yvonne ter Beke02-05-2019

5 sterren

Zeer vriendelijke en gastvrije gastheer en gastvrouw. Fantastische accomomodatie

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Els van Brakel17-04-2019

Voor herhaling vatbaar.

Met veel plezier hebben we een week in de B&B kamer "Melao" gelogeerd. De kamer is mooi en sfeervol ingericht, evenals de aangrenzende badkamer. Drankjes in de koelkast, koffie thee én fruit (uit eigen tuin) stonden klaar. Een warm welkom! Het ontbijt is goed verzorgd en ruim voldoende. Het was fijn om ook te mogen genieten van de prachtige tuin. De informatie die Theo en Fonneke gaven voor bezienswaardigheden was waardevol. Theo en Fonneke wij hebben genoten van jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Harrie en Els21-01-2019

Het was een heel relaxte vakantie

We hebben genoten van de rust, de prachtige wandelingen in een heel mooie landschappelijke omgeving èn van de gastvrijkeid van Theo en Fonneke. En zeker ook van de mooie zonsopgang!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Corien12-09-2018

Een echte aanrader!

We hebben opnieuw genoten van een heerlijk verblijf in de mooie accommodatie Vila Valmonte. Met name de rust, de warmte en de gastvrijheid van Theo en Fonneke zijn zeer aangenaam. Ook kun je met de auto veel bekijken zoals mooie kustplaatsjes en landgoed Quetzal waar je kunt genieten van mooie portugeze wijnen en heerlijk eten. Er zijn daarnaast voldoende leuke restaurantjes. Heb je zin om thuis te blijven dan kun je ook een paar keer per week bij de accommodatie lekker eten. Zij doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze zijn nu bezig (naast de luxe tenten) met een verbouwing voor een nieuwe B&B met meerdere kamers. Voor ons volgend jaar weer.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Kitty Paes06-08-2018

Ultiem geluk in een fantastische setting!!!!

Wat een geweldige locatie/ vakantie was dit samen met onze tweeling van destijds 4! Inmiddels gaan we dit jaar weer en verblijven wij nu in tegenstelling tot 2016 in de villa! Reden mijn medische gezondheid anders zeker weer in de fantastische luxe tent met apart badhuis! Theo en Fonneke weten wat gastvrijheid is en voor onze kids wederom een feest om dit jaar weer te gaan!!!! Nog even en we mogen weer!!!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Geoffrey14-07-2018

Rust, comfort, genieten

Eens aangekomen werden wij warm ontvangen door Theo en Fonneke die ons enthousiast de tent lieten zien, en hoe cool was dat, een gezellige touroperator villa voorzien van het nodige comfort, right out of africa! Ze kozen voor minder tenten op grotere stukken grond wat resulteert in veel privacy waar je volledig tot rust komt. Het privé zwembadje, sanitaire blok, bbq en buitenkeuken maken het verblijf compleet. Onze kinderen kozen voor een tikkeltje meer avontuur en verbleven in hun eigen 'watermeloen-tentje', geweldig! Je kan gebruik maken van het grote zwembad aan een heerlijk terras in ware ibiza stijl. Ook de omgeving is een en al rust en wanneer je de fiets neemt zal je zien dat de natuur er verrassend gevarieerd is en dat je flink je best moet doen om iemand tegen te komen. Een dagje met de kano behoort ook tot een van de opties. Kortom de ideale plek om samen met je gezin tot rust te komen met voldoende aanbod aan leuke activiteiten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

15 tips over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

• Maartje, 09-05-2014

Een dag met d kano op t meer is n absolute aanrader. Ook de verschillend kustgebieden zijn divers en prachtig. In mei staat alles in bloei en t weer was top

• Fam. Dassen, 18-08-2013

Volg vooral de goede tips van Theo op als je op zoek bent naar een leuk restaurantje, mooie route of plaatsje om te bezoeken. Je komt dan echt op bijzondere plekjes terecht!

• DC, 19-02-2013

Het stuwmeer in de buurt is een heerlijke rustige plek om te luieren, speelgoedbootje te varen en picknicken!

0 vragen over Vakantiehuis Vila Valmonte + B&B

Vakantiehuis info