Vakantiehuis O Vale da Mudanca

Vakantiehuis O Vale da Mudanca
9,2

17 tips over Vakantiehuis O Vale da Mudanca

Pauline, 18-8-2017
Vraag de eigenaren naar eetgelegenheid in de naburige dorpjes Olhas en en Aldeia de Ruins, lekker eten (geen culinair hoogstandje) in een authentieke Portugese sfeer.
Pauline, 18-8-2017
Fietsen in deze omgeving is prima te doen, en wij zijn geen fietsers in Nederland. Fietsen zijn te huur en mooie routes. Dit in combinatie met geocaching kom je op verrassende plekjes terecht.
Carla, 17-2-2015
Wel raadzaam om een auto te huren want er zijn geen winkels of restaurants op loopafstand.

Van gils, 7-11-2014
Bezoek aan de olijffabriek was interessant, maar ook de borrel in de plaatselijke kroeg op onze 60 e verjaardag was bijzonder. We kregen zelfs een kado van onze groep en de plaatselijke zanger (93 jaar) zorgde voor de muzikale omlijsting. Geweldig!!
Van gils, 7-11-2014
Bezoek aan olijffabriek was interessant.
Gils, 27-8-2014

Een echte aanrader!

Centraal gelegen, anderhalf uur rijden vanaf Lissabon en mooie steden als Beja en Evora binnen handbereik.

riagetrouw, 20-6-2014

In het huis ligt een map met goede tips.

Er zijn verschillende leuke en oude plaatsjes in de omgeving, via prachtige natuur te bereiken. Zee en strand niet te ver en gezellige vissersdorpjes met goede visrestaurantjes zijn voor liefhebbers van vis een must.

Houd je ook van steden bekijken, dan is een combinatie vaneen paar dagen Lissabon en daarna de rust van Casa a Oliveira een fijne optie.

Rens en Janka, 15-12-2013

Met kleinere kinderen, die niet kunnen zwemmen, een zwemband mee. (Zal daar ook wel zijn?!

Zoals elk zwembad lijkt het niet diep, maar is het dat wel.

Annette van Rest, 15-12-2013
Mogelijkheid tot olijvenplukken
Harry en Truus, 15-12-2013
In de eerste week van November hebben we al voor het derde jaar genoten van de olijvenpluk samen met vrienden en bekenden. Heel gezellig , inspannend en toch ontspannen.