Vakantiehuis O Vale da Mudanca

Laatste review

Geweldige plek

Maarten,
17-11-2018

Heerlijk rustige plek, mooi huisje, prima gastvrouw en gastheer, mooie omgeving van het platteland van de Alentejo met goede mogelijkheden om lange wandelingen te maken, heerlijk ontbijt. Een ideale plek om tot rust te komen.

112 reviews over Vakantiehuis O Vale da Mudanca in het Nederlands

Geweldige plek

Maarten,
17-11-2018

Heerlijk!

Hilde,
7-11-2018

Rust, ruimte en voorzien van alle gemak

Samuel VAndamme,
9-9-2018

Prachtige plek met leuk uitzicht. De huisjes zijn knus en hebben alle benodigdheden voor een langer verblijf. De eigenaars zijn vriendelijke behulpzame mensen. We raden het absoluut aan.

Margriet en Wiro, Eigenaar, 16-11-2018
Hallo Samuel en Jana, dank voor jullie mooie review. Fijn dat we jullie hier mochten ontvangen.

Super vakantie!

Fam. Rietjens,
27-8-2018

We hebben 2 weken een heerlijke vakantie gehad bij O vale da Mudanca. We hebben samen met onze zoontjes van 7 & 9 de 2 "choupana's" gehuurd. Een "Tiny-house", maar je hebt alles wat je nodig hebt, inclusief een mini-keuken, wc & douche. Leuk ingericht, comfortabel & mooie materialen (o.a. kurk). Onze uitzichten waren ook prachtig! Zo rustgevend & veel privacy midden in de natuur. De jongens vonden de zwembad fantastisch. We hebben leuke uitstapjes gemaakt naar Serpa (en de gezellige Feira Medieval de Serpa), Beja, Evora, Vila Nova de Milfontes & Lagoas Santo André. Regio Alentejo is niet druk met toeristen en dat vonden wij prettig. Onze gastheer & gastdame waren heel lief en gastvrij. We voelden ons meteen thuis & ze hebben alles gedaan om onze vakantie een succes te maken. Ze geven goeie tips & staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden. De pizza-avonden waren een hit! Gezellig! Dankjewel Wiro & Margriet, we hebben genoten! :-)

Margriet en Wiro, Eigenaar, 16-11-2018
Hallo Chazalez, Bob, Enzo en Aram, wat fijn om jullie lovende woorden te lezen. Ook wij vonden het erg gezellig dat jullie de vakantie in onze herdershutten hebben doorgebracht. De leuke gesprekken en de spontaniteit van de jongens waren erg leuk.

Fantastische plek

Cas & Janine,
15-8-2018

Wat een fantastische plek om te verblijven in Portugal. Wij hebben bewust gekozen om een beetje uit de buurt van de drukte te blijven en dat kan op deze plek zeker, toch ben je zo in een drukkere omgeving mocht je dit toch willen. Het uitzicht vanuit de Casa is prachtig en in deze omgeving waan je je echt op vakantie. Wil je een avondje heerlijk eten? De vis&kip-avond is een echte aanrader.

Margriet en Wiro, Eigenaar, 16-11-2018
Hallo Janine en Cas, wat leuk om jullie mooie review te ontvangen nadat jullie hier in Choupana Abilardo jullie huwelijksreis hebben gevierd. Het was gezellig om jullie hier te ontvangen.

Hele fijne gezellige locatie

Diane van Galen Last,
13-8-2018

Super fijne locatie. Wij zaten in Casa Oliviera, heel leuk huis met veel privacy met ook de gezelligheid van de Cabana. Lekker zwembad en hele aardige mensen

Margriet en Wiro, Eigenaar, 15-8-2018

Hallo Diane en Michiel,

Dank jullie wel voor de mooie review. Ook wij hebben genoten van jullie deelname aan Ana's Diner, KipVis en de PizzaAvond. Jullie leuke geanimeerde gesprekken en gezelligheid zullen we niet snel vergeten :-).

Hartelijke groet

Een heerlijk adres om te genieten

Jan van Opstal,
8-8-2018

De rust van de omgeving is geweldig. We verbleven 2 weken in Casa a Oliveira. een heerlijk huis met alle comfort. Het uitzicht is prachtig, Het klepperen van de ooievaars 's avonds rustgevend. Met een mooi zwembad is het goed toeven hier. De ligging maakt het wel noodzakelijk om een auto ter beschikking te hebben. Daarvoor is er in een ruime straal veel te zien. De gastvrije ontvangst van Margriet en Wilco maakt het tot een fantastisch adres. Samen met hen bij Anna gaan eten staat borg voor een mooie avond.

Margriet en Wiro, Eigenaar, 15-8-2018

Hallo Jan en Yvonne,

Dank je wel voor jullie mooie review. De levendige discussies tijdens de diners samen met Margot en Joost zijn leuke en leerzame avonden om aan terug te denken. Fijn dat jullie 2 weken bij ons logeerden.

Top !

Martin en Annelies,
13-7-2018

De Casa a Oliveira is een ruime woning, netjes en compleet ingericht.

Het uitzicht en de omgeving is er prachtig. Voor ons wel belangrijk om een auto ter beschikking te hebben. We hebben natuurlijk genoten van de rust, maar ook diverse uitstapjes gemaakt (Porto Covo, Lissabon, Évora). Het zelfgebakken brood, de goed verzorgde Pizza avond en het typisch Portugees diner samen met jullie en de andere gasten. Het was heerlijk.

Jullie tips, behulpzaamheid en gastvrijheid is top!

Wiro en Margriet, nogmaals bedankt!

Margriet en Wiro, Eigenaar, 20-7-2018

Hallo Martin en Annelies, leuk om jullie ervaringen te lezen. Het was leuk om jullie hier te mogen ontvangen en gezellige avonden met jullie door te brengen.

Jullie ook bedankt en wie weet, tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Wij gaan er zeker nog terug!

eric,
12-7-2018

Heel mooi gelegen, ideaal voor een vakantie! Volledig ingerichte vakantiewoning met voldoende ruimte. Een hartelijk onthaal en prima service!

Wiro en Margriet, Eigenaar, 20-7-2018

Hallo Eric, dank voor je recensie. Het was leuk jullie in Monte da Madeira te mogen ontvangen.

Hartelijke groet,

Een plek om tot rust te komen

Joyce de Feijter,
7-7-2018

De choupana is een heerlijke plek om tot jezelf te komen. Een prachtig uitzicht en door de omgeving en het eenvoudige (maar toch van voldoende luxe voorzien) verblijf ging ik echt een versnelling terug.

Ik was erg onder de indruk van de manier hoe de choupana gebouwd is; met materialen uit de omgeving en vanuit tiny house-principes incl. droogtoilet. Maar de kers op de taart waren toch de openslaande deuren, waardoor ik eigenlijk buiten kon slapen met het gekir van de krekels en het geklepper van ooievaren op de achtergrond.

De eigenaren zijn heel vriendelijk, weten veel van de omgeving en hebben een goede balans weten te vinden tussen het contact maken met gasten en gasten hun eigen ruimte geven. De gezamenlijke pizza-avond is een leuke manier om met de andere gasten in contact te komen.

Wiro, Eigenaar, 9-7-2018

Hi Joyce, dank voor je mooie woorden. Het was gezellig om je hier in een van onze herdershutten te mogen ontvangen en fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. We zien je graag terug :-).

Hartelijke groet van ons beiden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis O Vale da Mudanca in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis O Vale da Mudanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.