Vakantiehuis O Vale da Mudanca

Vakantiehuis
Vakantiehuis O Vale da Mudanca
9,4

183 reviews over Vakantiehuis O Vale da Mudanca in het Nederlands

Ik voel me thuis in een zeer bijzondere omgeving

Cees Petersen,
6-3-2019

Wij waren nu voor de 4e keer op O Vale da Mudanca en voor de 2e keer in Casa de Oliveira. Een prachtige vallei met olijf bomen en kurk bomen. Altijd weer genietend van de vele ooievaarskoppels op het nest in voorbereiding op het broed seizoen. Cas a de Oliveira is een meer dan volwaardige woning. Smaakvol en modernistisch ingericht met alles wat je nodig hebt. Heerlijk verwarmd (vloerverwarming) voor de minder zonnige voorjaars- periode. We voelen ons hier zo ontzettend thuis! De woning is centraal gelegen in de Alentejo voor zowel uitstapjes naar Lissabon als de Algarve. In de omgeving is er veel te zien en op 15 minuten rijden volwaardige supermarkten en leuke en zeer betaalbare restaurants. De Nederlandse eigenaren/beheerders zijn gastvrij, vriendelijk, goed ingevoerd maar zeker niet opdringerig. We komen volgende jaar natuurlijk weer,

Gereisd met partner in februari 2019

Wederom fantastisch!

Corrie en Adri,
10-1-2019

Ons zoveelste verblijf bij Wiro en Margriet was weer fantastisch! Bij ontvangst wordt je super enthousiast ontvangen onder het genot van een drankje. (probeer de beste koffie van de Alentejo) Maar het gaat natuurlijk vooral om de woningen. Monte de Madeira is zonder meer het rustigste gelegen luxe huis met alle ruimte en privacy die je maar wenst. Met het uitzicht op de velden met oude olijfbomen, de klepperende ooievaars op de nesten in de omgeving en het vogelleven en de natuur om je heen heb je géén TV (die er uiteraard wel is met ontelbare zenders) of andere afleiding nodig. Kortom de plek voor rustzoekers of families die privacy hoog in het vaandel hebben staan. Mocht je nou toch een praatje willen maken of wat beleving zoeken, dan ben je natuurlijk altijd welkom om op het landgoed het kleinschalige gasten ontmoetingscafé bij het andere zwembad. Een hapje of drankje met een kwinkslag van Wiro of Margriet, altijd gezellig en goed!

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig

Leo en Rietje,
16-12-2018

Hou je van rust, ruimte, natuur en een mooie sterrenhemel, dan is dit een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2018

Cees Jansen,
18-11-2018

Fantastische week gehad.

Zeer rustig gelegen met mooi uitzicht.

Modern huis, is van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Margriet en Wiro, Beheerder, 20-11-2018

Hi Cees, Jeanne, Henk en Marianne, dank jullie voor de lovende woorden. Erg leuk om te zien dat jullie hier zo actief gewandeld hebben en natuurlijk bedankt voor jullie routes.

Hartelijke groet van ons,

Geweldige plek

Maarten,
17-11-2018

Heerlijk rustige plek, mooi huisje, prima gastvrouw en gastheer, mooie omgeving van het platteland van de Alentejo met goede mogelijkheden om lange wandelingen te maken, heerlijk ontbijt. Een ideale plek om tot rust te komen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijk!

Hilde,
7-11-2018

Rust, ruimte en voorzien van alle gemak

Gereisd met partner in september 2018

Samuel VAndamme,
9-9-2018

Prachtige plek met leuk uitzicht. De huisjes zijn knus en hebben alle benodigdheden voor een langer verblijf. De eigenaars zijn vriendelijke behulpzame mensen. We raden het absoluut aan.

Gereisd met partner in augustus 2018
Margriet en Wiro, Eigenaar, 16-11-2018
Hallo Samuel en Jana, dank voor jullie mooie review. Fijn dat we jullie hier mochten ontvangen.

Er echt even tussen uit in een prachtig huis.

John Hof,
5-9-2018

Echt een heerlijke plek om er echt even tussen uit te zijn. Mooie comfortabele woning, heerlijk zwembad en een uitstekende service. Mogelijkheid om elke ochtend brood en Yoghurt te bestellen maakt de relax vakantie helemaal af. Ook de gezellige Pizza avond is een aanrader, lekker even met andere gezinnen ideeën uitwisselen en ervaringen delen en niet te vergeten de heerlijke pizza's.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Margriet en Wiro, beheerder, 16-11-2018
Hi John en Olga, leuk om jullie positieve woorden te lezen. Het was erg gezellig om jullie gezin erbij te hebben en niet alleen met het pizzabakken :-).

Echt vakantie!

Cosmando en Erna,
4-9-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad. Het huis is zeer compleet ingericht en het zwembad is super!

Een hartelijk ontvangst.

Samengevat: rust, ruimte, gastvrijheid, gezelligheid.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Margriet en Wiro, beheerder, 16-11-2018
Hallo Erna en Cosmando, dank voor jullie mooie woorden. Het was gezellig om jullie, samen met de "meiden", hier te mogen ontvangen. Dank voor jullie gezellige bijdrage aan o.a. Ana's Jantar.

Super vakantie!

Fam. Rietjens,
27-8-2018

We hebben 2 weken een heerlijke vakantie gehad bij O vale da Mudanca. We hebben samen met onze zoontjes van 7 & 9 de 2 "choupana's" gehuurd. Een "Tiny-house", maar je hebt alles wat je nodig hebt, inclusief een mini-keuken, wc & douche. Leuk ingericht, comfortabel & mooie materialen (o.a. kurk). Onze uitzichten waren ook prachtig! Zo rustgevend & veel privacy midden in de natuur. De jongens vonden de zwembad fantastisch. We hebben leuke uitstapjes gemaakt naar Serpa (en de gezellige Feira Medieval de Serpa), Beja, Evora, Vila Nova de Milfontes & Lagoas Santo André. Regio Alentejo is niet druk met toeristen en dat vonden wij prettig. Onze gastheer & gastdame waren heel lief en gastvrij. We voelden ons meteen thuis & ze hebben alles gedaan om onze vakantie een succes te maken. Ze geven goeie tips & staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden. De pizza-avonden waren een hit! Gezellig! Dankjewel Wiro & Margriet, we hebben genoten! :-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Margriet en Wiro, Eigenaar, 16-11-2018
Hallo Chazalez, Bob, Enzo en Aram, wat fijn om jullie lovende woorden te lezen. Ook wij vonden het erg gezellig dat jullie de vakantie in onze herdershutten hebben doorgebracht. De leuke gesprekken en de spontaniteit van de jongens waren erg leuk.

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis O Vale da Mudanca in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis O Vale da Mudanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.