Géén boekingskosten

Vakantiehuis O Vale da Mudanca

PortugalAlentejoAldeia do Ronquenho

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis O Vale da Mudanca voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 208 reviews

Meer vakantiehuis info

211 Reviews over O Vale da Mudanca

• 10Eef Spigt30-03-2020

Safe stay

Ik vond het wederom geweldig bij Margriet en Wiro. Ze hebben het mooi voor elkaar op hun stuk land in Portugal Het Tiny house waarin ik verbleef, is een superknus huisje, van alle gemakken voorzien. Het is er brandschoon en leuk ingericht. De ontvangst door Margriet en Wiro voelt als een warm bad, vandaar ook dat ik, en liefst samen met mijn vriend, hier graag weer terug naar toe wil, en zal gaan. De omgeving is erg rustig, mooie wandelroutes, authentieke dorpjes, veel vogels(ooievaars) ik hou er van En ook als je naar zee wil kan dat, dat is 'n uurtje rijden

Wiro, Eigenaar, 09-04-2020

Hi Eef, dank voor je lieve woorden. Het was, ondanks de rare tijd van een beginnende Covid19-hectiek, leuk en gezellig om je hier weer te zien. Jammer inderdaad dat Sjoerd er nu niet bij was maar wie weet... Altijd welkom en Stay Safe

• 10Ewald v. Warmerdam27-03-2020

Aanrader, we komen zeker terug!!

We verbleven in een Herdershut. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Keuken, bed, douche, toilet etc. Heerlijk terras met vrij uitzicht over de velden. Als je wat nodig hebt kan je het vragen en het wordt geregeld. Je kan gebruikmaken van ontbijtservice en als je wilt kan je ook mee doen aan een gezamenlijk avondmaal. Wel even afspreken. Boodschappen doen kan in de buurt. In de omgeving kan je goed wandelen en met de auto zijn mooie plekken goed te bereiken. Een plek om tot rust te komen. Aanrader!!

Wiro, Eigenaar, 09-04-2020

Hi Ewald en Annemiek, Super gezellig dat jullie hier geweest zijn. Leuk om bij te kletsen en fijn om te lezen dat jullie weer helemaal tot rust gekomen zijn. Hopenlijk tot een volgende keer en een lieve groet van ons.

• 9Rob25-12-2019

Wij komen zeker weer als wij in Portugal zijn.

Vriendelijke ontvangst door Margriet en Wiro, je voelt je direct zeer welkom. Fijn huis met veel privacy voorzien van alles wat nodig is voor een geweldig verblijf. Het beste compliment dat wij kunnen geven is dat wij zeker graag weer terugkomen.

Wiro, Eigenaar, 30-12-2019

Dank je wel Rob, Dank voor je compliment en fijn om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in Ninho da Cegonha.

• 10E. de Jong13-11-2019

Fantastisch, heerlijke villa, rust, goed verzorgd!

Voor de 3e keer Mudanca met ons gezin. Wederom een heerlijke tijd gehad. Weet dat het rustig gelegen is, alles is minimaal 30-45min rijden maar je krijgt er een weider dan weids uitzicht, rust, een prachtige villa, superaardige beheerders en een sterrenhemel waar je "u" tegen zegt voor terug. De omgeving is veelzijdiger dan je denkt en Wiro en Margriet denken met je mee en zijn ook erg flexibel met kortere verblijven reserveren wat erg prettig is. Wij komen wel weer terug.

Wiro, Eigenaar, 30-12-2019

Dank je Esther, voor je mooie review en wat zijn we blij dat we jullie al 3 keer hebben mogen ontvangen. Het was weer een gezellige tijd met jullie en we zien jullie uiteraard graag weer eens hier. Dank voor jullie verblijf in Ninho da Cegonha dit jaar.

• 9Jo&co05-11-2019

Luxe en rust

Een fantastisch, compleet ingericht huis-met-zwembad, van alle gemakken voorzien in een onontdekt Portugees gebied. Bezienswaardigheden liggen op wat grotere afstand. Het fijne huis én de rust zorgen er echter voor dat je graag op locatie blijft!

Wiro, Eigenaar, 12-11-2019

Hi Jolande, dank je voor de mooie recensie. Leuk om te lezen dat jullie Monte da Madeira zo aangenaam vonden.

• 9Familie Dewaegheneire01-11-2019

Fantastisch vakantiehuisje op het platteland

Wij hebben in jullie een prachtige vakantie doorgebracht in O Vale da Mudanca. Het vakantiehuisje , wat zeg ik : vakantiehuis, was gewoon een droom. Ruim, prachtige inrichting, heeeeel netjes en alles voorhanden. De ontvangst door Margriet en Wiro was zeer hartelijk en ze stonden altijd klaar met goede raad. De diensten (lekker huisgemaakt brood) en activiteiten (zeer leuke pizza avond) maakten de beleving compleet. We raden een verblijf bij Margriet en Wiro zeker aan. Nog veel succes met jullie domein !

Wiro, Eigenaar, 12-11-2019

Hallo Lode, dank voor je lovende woorden en leuk dat we jullie mochten ontvangen in ons vakantiehuis Casa a Oliveira.

• 10Albert en Mirella18-10-2019

Uitmuntend

Geweldig huis, rust, ontspannen en hele mooie nachten met ontelbaar veel sterren. Zeer schoon een heerlijk zwembad met een Uitstekende gast vrouw en heer. Echt een aanrader om eens echt tot rust te komen

Wiro, Eigenaar, 21-10-2019

Hi Mirella en Albert, dank voor je mooie review. Het was leuk om jullie hier te ontmoeten en te zien genieten in Ninho da Cegonha.

• 9Marcel17-10-2019

Twee zeer ontspannen dagen in de herdershut.

De gastgevers verstaan de gave om op afstand toch zeer betrokken te zijn bij de noden van hun gasten. Fantastische uitvalsplek om de Alentejo te verkennen. Heerlijk zwembad, lekker eten en één met de natuur in de choupana.

Wiro, Eigenaar, 21-10-2019

Hi Marcel en Marian, dank voor jullie review. Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van de relaxte sfeer in Choupana ChicoZé.

• 9Cock en Marja17-10-2019

Mooi huis met veel privacy!

Mooi huis in een rustige omgeving met veel privacy en een eigen zwembad!

Wiro, Eigenaar, 21-10-2019

Hallo Cock en Marja, dank voor jullie mooie review over Ninho da Cegonha. Het was leuk om jullie te ontmoeten en samen van het "wild life" rondom O vale da Mudança te genieten.

• 10Kady17-10-2019

Helemaal super!

Geniet van de omgeving, de gastvrijheid en de rust. Wij bevelen het echt aan en hopen nog een terug te komen!!

Wiro, Eigenaar, 21-10-2019

Hallo Kady, dank voor je mooie review en fijn dat jullie zo genoten hebben in Choupana ChicoZe.

Vakantiehuis O Vale da Mudanca info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)