Vakantiehuis O Vale da Mudanca

110 reviews over Vakantiehuis O Vale da Mudanca in het Nederlands

Fantastische plek

Cas & Janine
15-8-2018

Wat een fantastische plek om te verblijven in Portugal. Wij hebben bewust gekozen om een beetje uit de buurt van de drukte te blijven en dat kan op deze plek zeker, toch ben je zo in een drukkere omgeving mocht je dit toch willen. Het uitzicht vanuit de Casa is prachtig en in deze omgeving waan je je echt op vakantie. Wil je een avondje heerlijk eten? De vis&kip-avond is een echte aanrader.

Hele fijne gezellige locatie

Diane van Galen Last
13-8-2018

Super fijne locatie. Wij zaten in Casa Oliviera, heel leuk huis met veel privacy met ook de gezelligheid van de Cabana. Lekker zwembad en hele aardige mensen

Margriet en Wiro, Eigenaar, 15-8-2018

Hallo Diane en Michiel,

Dank jullie wel voor de mooie review. Ook wij hebben genoten van jullie deelname aan Ana's Diner, KipVis en de PizzaAvond. Jullie leuke geanimeerde gesprekken en gezelligheid zullen we niet snel vergeten :-).

Hartelijke groet

Een heerlijk adres om te genieten

Jan van Opstal
8-8-2018

De rust van de omgeving is geweldig. We verbleven 2 weken in Casa a Oliveira. een heerlijk huis met alle comfort. Het uitzicht is prachtig, Het klepperen van de ooievaars 's avonds rustgevend. Met een mooi zwembad is het goed toeven hier. De ligging maakt het wel noodzakelijk om een auto ter beschikking te hebben. Daarvoor is er in een ruime straal veel te zien. De gastvrije ontvangst van Margriet en Wilco maakt het tot een fantastisch adres. Samen met hen bij Anna gaan eten staat borg voor een mooie avond.

Margriet en Wiro, Eigenaar, 15-8-2018

Hallo Jan en Yvonne,

Dank je wel voor jullie mooie review. De levendige discussies tijdens de diners samen met Margot en Joost zijn leuke en leerzame avonden om aan terug te denken. Fijn dat jullie 2 weken bij ons logeerden.

Top !

Martin en Annelies
13-7-2018

De Casa a Oliveira is een ruime woning, netjes en compleet ingericht.

Het uitzicht en de omgeving is er prachtig. Voor ons wel belangrijk om een auto ter beschikking te hebben. We hebben natuurlijk genoten van de rust, maar ook diverse uitstapjes gemaakt (Porto Covo, Lissabon, Évora). Het zelfgebakken brood, de goed verzorgde Pizza avond en het typisch Portugees diner samen met jullie en de andere gasten. Het was heerlijk.

Jullie tips, behulpzaamheid en gastvrijheid is top!

Wiro en Margriet, nogmaals bedankt!

Margriet en Wiro, Eigenaar, 20-7-2018

Hallo Martin en Annelies, leuk om jullie ervaringen te lezen. Het was leuk om jullie hier te mogen ontvangen en gezellige avonden met jullie door te brengen.

Jullie ook bedankt en wie weet, tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Wij gaan er zeker nog terug!

eric
12-7-2018

Heel mooi gelegen, ideaal voor een vakantie! Volledig ingerichte vakantiewoning met voldoende ruimte. Een hartelijk onthaal en prima service!

Wiro en Margriet, Eigenaar, 20-7-2018

Hallo Eric, dank voor je recensie. Het was leuk jullie in Monte da Madeira te mogen ontvangen.

Hartelijke groet,

Een plek om tot rust te komen

Joyce de Feijter
7-7-2018

De choupana is een heerlijke plek om tot jezelf te komen. Een prachtig uitzicht en door de omgeving en het eenvoudige (maar toch van voldoende luxe voorzien) verblijf ging ik echt een versnelling terug.

Ik was erg onder de indruk van de manier hoe de choupana gebouwd is; met materialen uit de omgeving en vanuit tiny house-principes incl. droogtoilet. Maar de kers op de taart waren toch de openslaande deuren, waardoor ik eigenlijk buiten kon slapen met het gekir van de krekels en het geklepper van ooievaren op de achtergrond.

De eigenaren zijn heel vriendelijk, weten veel van de omgeving en hebben een goede balans weten te vinden tussen het contact maken met gasten en gasten hun eigen ruimte geven. De gezamenlijke pizza-avond is een leuke manier om met de andere gasten in contact te komen.

Wiro, Eigenaar, 9-7-2018

Hi Joyce, dank voor je mooie woorden. Het was gezellig om je hier in een van onze herdershutten te mogen ontvangen en fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. We zien je graag terug :-).

Hartelijke groet van ons beiden

Op en top genieten op een fantastische plek!

Travelgoeroes
28-6-2018

Casa Oliveira was van 16 tm 23 juni eventjes ons thuis. Wat hebben we hier genoten van een fijn huis op een prachtig plek in de Alentejo. Wiro en Margriet zijn 2 hele fijne en zeer gastvrije mensen die je direct thuis laten voelen. Dit met volledige privacy voor de gast(en). Eigenlijk zijn we een week lang in dubio geweest tussen iets gaan ondernemen (Evora, Vila Nova de Milfontes, Porto Covo, Monsaraz) of heerlijk te genieten van het zwembad dat we bijna alle dagen voor ons alleen hadden. De enige gast die af en toe Langs kwam was de grote vriendin van onze zoon “Luna” de 4 jaar oude labrador retriever.

De pizza avond (waarop jezelf de pizza’s maakt en deelt met de andere gasten) was heel gezellig. Voor onze zoon (3 jaar) was het fantastisch om de avond af te trappen met zijn zelf gemaakte pizza.

Kortom het enige nadeel was dat we na een week weer verder moesten.

Wiro, Eigenaar, 9-7-2018

Hi travelgoeroes, kei-bedankt voor jullie mooie recensie. Erg leuk om jullie hier te mogen ontmoeten en we zijn benieuwd of er al een nieuwe knuffelvriend is bijgekomen in M.

Hartelijke groet van ons 3-en ;-)

Heerlijke plek

Esther
28-6-2018

Wij hebben een week lang genoten van ons verblijf in een van de herdershutten, die ondanks hun eenvoud stijlvol zijn ingericht en in alle basisbehoeften voorzien. Iedere ochtend was het heerlijk wakker worden met uitzicht over het mooie landschap, dat in deze periode volop in bloei stond. We hebben gebruik gemaakt van de verschillende services die door Wiro en Margriet worden aangeboden, zoals het dagelijks vers gebakken brood en de wekelijkse pizza-avond. Gastvrijheid, gezelligheid maar vooral ook respect voor de privacy van de gasten staan voorop. Echt een aanrader voor iedereen die even tot rust wil komen.

Wiro, Eigenaar, 9-7-2018

Hi Esther, dank voor je mooie review. Het was heel gezellig en leuk om je hier met Tumelo te kunnen ontvangen.

Liefs van ons beiden.

Prachtige, rustige stek om terug te komen.

Fam. Getrouw
26-6-2018

De Casa a Oliveira voor 4 personen is zeer comfortabel en goed geoutilleerd ingericht met een formidabel uitzicht.

De 2 slaapkamers op de verdieping hebben heel goede bedden en elk een eigen badkamer met inloopdouche en toilet. Voldoende handdoeken en badjassen.

Er is geen toilet op de begane grond en geen vaatwasmachine.

Om het huis zijn heerlijke terrasjes met of zonder zon.

Bij het zwembad is een cabana met gezellige zitjes, waar het vooral op kille avonden goed vertoeven is. Ook daar is een douche en toilet.

De eigenaren, Wiro en Margriet doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken zonder zichzelf op te dringen.

Voor ons was het de derde keer dat wij er waren, dat zegt genoeg.

Wiro, Eigenaar, 9-7-2018

Hallo Ria en Frans, dank voor jullie mooie review. Het was weer super gezellig om jullie hier voor de derde keer te mogen ontvangen.

Liefs van ons en een poot van Luna

Jacqueline
24-6-2018

Heerlijk verblijf gehad in Casa a Oliveira. Ruim huis voor 4 personen met 2 slaapkamers met ieder een eigen badkamer. Huis is verder van alle gemakken voorzien. Wiro en Margriet zijn hele leuke, gezellige eigenaars. Zeker voor herhaling.

Margriet, Eigenaar, 26-6-2018

Hoi Jacqueline, jullie ook erg bedankt voor alle gezelligheid en leuk ook om de jongens te zien. Ik zou zeggen: op naar het volgende feest :-)

Liefs van ons beiden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis O Vale da Mudanca in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis O Vale da Mudanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis O Vale da Mudanca scoort een 9.41 uit 10 op basis van 110 reviews.