Vakantiehuis Monte da Madeira

Vakantiehuis Monte da Madeira
9,7

7 tips over Vakantiehuis Monte da Madeira

Marck en Nicole, 7-1-2015
Het is een mooie uitvalsbasis voor dagtripjes naar de Algarve, Lissabon, het strand van Vila Nova de Milfontes of direct in de omgeving
Saskia, 21-11-2014
Gewoon lekker doen! Neem voor het boeken even persoonlijk contact op met Wiro en Margriet over alle mogelijkheden. Er kan heel veel, ze bieden daarnaast veel nuttige informatie die de reis en het verblijf nog aangenamer maken.
Fam-vangils, 13-11-2014
Bezoek de olijfolie-fabriek waar te zien is hoe het gaat van olijf tot olie.

rijnbeek-assen, 2-8-2013
Beja is een leuk vestingstadje met een groot winkelcentrum aan de rand van de stad.
Arnold en Ceciel Tankink, 26-5-2013

Je moet net als wij kunnen genieten van de serene rust en stilte.

Een aanrader is 's morgens het lekkere warme brood en het avondeten van Wiro en Margriet.

Marco Janssen, 11-9-2012
Evora en de kust rustig verkennen. Geniet van het zwembad en het huis, de zon en de natuur

Harry, 24-11-2011
Een drankje bij Ottavio in het plaatselijke café is meer Portugees dan een terras aan zee.