Vakantiehuis Monte da Madeira

Vakantiehuis Monte da Madeira
9,7

46 reviews over Vakantiehuis Monte da Madeira in het Nederlands

Met oudere kinderen

Er echt even tussen uit in een prachtig huis.

John Hof
5-9-2018

Echt een heerlijke plek om er echt even tussen uit te zijn. Mooie comfortabele woning, heerlijk zwembad en een uitstekende service. Mogelijkheid om elke ochtend brood en Yoghurt te bestellen maakt de relax vakantie helemaal af. Ook de gezellige Pizza avond is een aanrader, lekker even met andere gezinnen ideeën uitwisselen en ervaringen delen en niet te vergeten de heerlijke pizza's.

Echt vakantie!

Cosmando en Erna
4-9-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad. Het huis is zeer compleet ingericht en het zwembad is super!

Een hartelijk ontvangst.

Samengevat: rust, ruimte, gastvrijheid, gezelligheid.

Oase van rust in hartje Portugal

Joost
8-8-2018

Voor de derde keer te gast in deze prachtige landschapsvilla in hartje Portugal. Het is hier vooral genieten van de aanhoudende rust. Tussen de olijfbomen en de kurkeiken hoor je alleen de krekels en voor de rest hoor je niets. En je ziet ook niemand. Gegarandeerd 100% privacy. Maar als je wilt, dan kun je op dinsdagavond bij Wiro en Margriet een pizzaatje eten. Met of zonder dooier in het deeg. Wiro is overal voor in :-). We hebben dit jaar weer twee hele gezellige avonden gehad met de andere gasten. Ook een diner in het altijd prachtige Olhas was heel geslaagd. Voor de boodschappen gaan we naar Beja. Een paar grote supermarkten waar je alles kunt krijgen. Beja zelf is een typisch dorp met leuke terrassen en een rijke historie. De afstand van het huis naar het strand is ongeveer 50 minuten rijden. Daar is het gelijk een stuk koeler want het kan behoorlijk warm zijn bij het huis. Maar als je van de zon en rust houdt, moet je hier zijn!

Margriet en Wiro, beheerder, 15-8-2018

Hallo Joost en Ellen (met dubbel L, :-) ),

Dank je voor de prachtige woorden. We zijn er trots op dat we jullie al 3 keer mochten ontvangen, daar kan dan wel een eierdooier tegenaan. Leuk dat jullie meededen aan Ana's Diner en de PizzaAvonden+.

Hartelijke groet,

Bijzondere ademruimte ...

Verlinden Kris
27-7-2018

We mochten een 4de maal genieten van O Vale. Monte de Madeira is een ruim en koel huis. De buitenruimte en de omgeving zijn top, met het geluid en het zicht van de natuur in de hoofdrol. Ieder moment van de dag is het heerlijk genieten van de rust op de verschillende terrassen. De tips van Wiro en Margriet zorgden ervoor dat we zelfs bij een 4de keer iedere dag iets nieuws ontdekten. Ze vertellen je welke route je best neemt en waar er waardevolle tussenstops zijn of dingen die je beter mijdt. Je bent steeds welkom in de cabana om ervaringen te delen, te genieten van de heerlijke pizza-avonden of te supporteren voor de Belgen tijdens de halve finale ;). Maar vooral ... de rust van O Vale wordt door Wiro en Margriet helemaal doorgetrokken in hun aanpak met de gasten, nooit opdringerig of lawaaierig, maar wel met bijzondere voelsprieten voor de persoonlijkheid van hun gasten ... alleen hiervoor kan je blijven terugkomen!!! BEDANKT!

Dit is HET vakantiehuis van de Alentejo!

Corrie en Adri
22-7-2018

Monte de Madeira is HET vakantiehuis in de Alentejo. Wij kunnen nogmaals alle geweldige voordelen van deze vakantievilla opnoemen, maar gelukkig is dat niet nodig. De tekst en uitleg op de site van "O Vale da Mudança" is helder en zeer waar! En mocht er iets zijn...dan weten wij zeker dat de vriendelijke en betrokken gastvrouw en gastheer Margriet en Wiro het zo snel en goed als mogelijk zullen oplossen. Mis de kans niet om hier te verblijven!

Op en top genieten midden in de natuur! De MAX!

JP en Noëlla
25-8-2017

Gezellige babbel bij aankomst met Wiro en Margriet was het begin van een zalige zomervakantie. Het huis vonden we meteen WOW! We hebben er genoten van de rust, de mooie omgeving. We voelden ons een beetje in de Afrikaanse savanne 😍... Hadden we een vraag of een bezorgdheid, Wiro was meteen ter plaatse om het probleem aan te pakken en dit is echt wel fijn. Voor ons mocht de vakantie nog langer duren. Het was voor ons de tweede keer een leuke ervaring. We denken er met plezier aan terug.

Margriet en Wiro, beheerder, 27-8-2017

Hallo JP en Noëlla,

Dank jullie wel voor deze mooie woorden. Het was wederom top om jullie dit keer in Monte da Madeira te mogen ontvangen. Fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben gehad. Geniet nog lekker lang na en hartelijke groet,

Alweer een fantastische vakantie...

Annemie
20-8-2017

Voor de tweede keer op rij naar Monte da Madeira in het heerlijke Portugal! Het hartelijke onthaal door Wiro en Margriet deed al snel de lange autorit vergeten.

Wat wij zo hard appreciëren aan Monte da Madeira is de rustige ligging en de privacy die de woning biedt. Onze kids van 11 en 12 willen niets liever dan aan huis blijven om te ravotten in het zalige zwembad of gezellig te chillen rond het zwembad. Heerlijk tot rust komen! Ontbijten in de zon met heerlijk vers brood van Wiro... De initiatieven van Wiro en Margriet om hun gasten samen te brengen (pizza- of visavond, lokaal restaurantje bezoeken) resulteren telkens in supergezellige avonden in de cabana. Vorig jaar beleefden we in Monte da Madeira onze beste vakantie, dit jaar helemaal opnieuw! Wij komen zéker nog terug!

PS: De internetverbinding verliep zeer vlot.

Hi Annemie, Luc, Nienke en Wannes,

Super bedankt voor jullie lieve woorden. Het was ook voor ons weer een feestje toen we jullie auto onze "berg" op hoorde komen. Wat hebben we weer een gezellige tijd met jullie beleefd en voor ons natuurlijk geen mooier compliment als gasten weer terug komen.

Leuk ook dat jullie zo enthousiast zijn over de gezamenlijke etentjes met de andere gasten. Het is voor ons ook leuk als je met vrolijke en gezellige mensen kan eten zonder je verplicht te voelen om mee te moeten doen. Wij mogen ons gelukkig prijzen met zulke fijne gasten.

Liefs van ons en, wie weet, tot volgend jaar?

Ab-so-lu-te aanrader!

Jozefien
20-8-2017

Het huis ligt heerlijk rustig. Wij hadden een vogelspotter bij, en die heeft hoogdagen beleefd op het prachtige uitgestrekte domein. We hebben wel wat kms mogen vreten om de steden te bezoeken die we wilden zien. Het huis is proper, modern, gezellig ingericht en steeds koel. Je kunt de kamers volledig duister maken (zeer handig, als je net zoals wij met een middagdutter op reis bent). Het was ook aangenaam dat er een wasmachine aanwezig is. De gemetste barbecue hebben wij met plezier gebruikt. Langs beide zijden van het huis is zitgelegenheid, zodat je altijd de zon of de schaduw kunt opzoeken. Van Margriet en Wiro kregen we tips waar we heen konden, en eten bij hen is ook een absolute aanrader. We konden hier echt tot rust komen. Dank jullie wel!

Hallo Jozefien en Pieter,

Dank jullie wel voor deze lovende woorden. Fijn dat jullie hier waren en zo genoten hebben.

De hop is inmiddels uitgebroed en heeft 2 jongen grootgebracht. Het blijft een bijzondere vogel.

Hartelijke groet van ons,

Fantastisch vakantiehuis!

Marijke
16-8-2017

Het huis ligt afgelegen. Dat betekent een ongekende rust en stilte! Wij houden daar erg van dus fantastisch!! Ontvangst door Wiro en Margriet is als thuiskomen. Het huis is door Wiro ontworpen, echt top. Je voelt je er direct thuis. Inrichting zeer smaakvol. Uitstapjes naar Lissabon en westkust zijn een aanrader.

Hi Marijke en John,

Het was weer gezellig en altijd fijn om jullie hier te hebben. Super dat jij, Marijke, je verjaardag hier wilde vieren en dat wij werden uitgenodigd om mee uit eten te gaan bij Sabores com Memoria in Ferreira do Alentejo. Super dank je wel, ook voor jullie mooie review.

Lieve groet van ons,

Rust, zon, mooie natuur, puur genieten

Reynders
14-8-2017

Prachtig groot huis met alle comfort. Mooi zwembad en mooi terras, alleen is het spijtig dat er maar 4 stoelen aan de tafel op het terras staan als je er met 6 personen verblijft. Wasmaschine is aanwezig wat een pluspunt is. Zoals altijd is de ontvangst door Margriet en Wiro top. Ze staan tijdens je verblijf ook altijd voor je klaar als je hulp of informatie nodig hebt. Een plaats om terug te komen.

Hi Martine en Polle,

Wat was het weer gezellig met jullie zessen. Onderhand vaste traditie om jullie vakantie hier door te brengen. Zeven keer op rij en we zien er iedere keer weer naar uit of jullie ook dit jaar weer komen. Hoe dan ook, het is gezellig met jullie hier en super leuk om jullie op deze manier steeds beter te leren kennen.

We kijken nu al uit naar volgend jaar :-).

Lieve groet van ons,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Monte da Madeira in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Monte da Madeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.