Lodge Glamping Portugal

Lodge Glamping Portugal
9,6

125 reviews over Lodge Glamping Portugal in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig genoten van de gastvrijheid en het weer!

Harry Daamen
6-12-2017

De gastvrijheid is enorm je komt er tot rust en kunt genieten van de geweldige natuur. En het eten bij Theo en Fonneke is een culinaire belevenis.

Waanzinnig

Arno Janssen
5-12-2017

Het is een prachtige plek met veel natuur en super gastheer en gastdame.

Niets is teveel voor ze en hebben ons geholpen bij zoveel autohuur, wijnhuizen bezoeken, culturele uitstapjes en vogelspotten

Geweldig!

Martin
10-10-2017

Zeer aardige mensen en super gastvrij. Ik zal er zo weer heen gaan.

Geweldig, meer dan 5 sterren camping!

Joris Jansen
10-10-2017

Prachtige plaatsen, heel ruim opgezet, grote volledig ingerichte tenten. Het ontbrak ons aan niets. We kunnen niet wachten tot het 2018 seizoen.

geweldige locatie, super gastvrij onthaal

Cindy
10-10-2017

Mooie omgeving, prachtige ruime plaats, aardige beheerders

Was geweldig, heerlijk rustig en landelijk

Aukjen Engelsman
30-9-2017

Een auto huren is wel een vereiste.

Verder, heerlijk

Super gave locatie

Sjoerd
26-9-2017

Prachtige rustige omgeving, super grote plekken, grote tenten met heerlijke bedden, hartelijke en zeer gastvrije eigenaren, natuur om de hoek, cultuur om de hoek, lekker eten met prachtige wijnen.

Erg leuke en mooie tijd gehad met ons gezin.

Arjan en Ilse
12-9-2017

Theo en Fonneke zijn erg gastvrij en doen alles om je het naar je zin te maken. Een mooie glamping met leuke uitstapjes in de omgeving. Eveneens hebben we daar erg lekker gegeten en daarbij goede wijn gedronken.

Luxe en toch outdoor

Anneke
12-9-2017

Prima plek in prachtig landschap met super vriendelijke gastvrijheid van de eigenaars. De combinatie van privacy, buiten leven en toch de nodige luxe is hier perfect tot uitvoering gebracht. We hebben ook een heerlijke maaltijd op door Fonneke en Theo bereidt en qua wijn zou ik zeker ook een bezoek brengen aan de gemeenschappelijke ontmoetingsplek.

Heerlijk genoten!

Chantal
10-9-2017

Mooie locatie en een zeer gastvrije ontvangst. Alles geregeld bij aankomst en goede adviezen over wat je kan ondernemen in de omgeving. Heerlijke, relaxte dagen gehad met vriendinnen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Glamping Portugal in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Glamping Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.