Lodge Glamping Portugal

Lodge Glamping Portugal
9,7

8 tips over Lodge Glamping Portugal

Hans, 15-8-2018

Een lekkere capuchino kun je in de omgeving niet krijgen. Wel lekkere espresso's.

Maar als je gewoon een kop koffie wilt dan bestel je een: Abatanado.

Fam. J. Friemann, 18-5-2015

Geniet van de prachtige omgeving en doe zeker een dagje strand.

Laat je verder zeker een keer verwennen met een luxe ontbijt of geniet van een heerlijk diner op het overdekte terras bij Fonneke en Theo

Nynke, 17-5-2015
De trip die we maakten in de huurauto op aanraden van Theo was echt prachtig! (En hij stemt je bestemming af op het weer..!)

Michelle , 19-10-2014
Deet en eventueel klamboe voor de kleintjes..
Sophie Kraaijeveld, 29-7-2014

Houd je van hardlopen? Neem je hardloopschoenen mee. Er zijn veel verschillende routes rondom de glamping. Deze zijn prachtig en het glooiende landschap maakt lopen erg geschikt. In de ochtend is de temperatuur zelfs hoogzomer nog goed te doen.

Verder: restaurant Tranca Espinhas, aan de zee bij Sines is perfect. Lekker dineren aan het strand.

Heidi Auwens, 26-5-2014
Een huurauto is een must om ook de bijzondere verdere omgeving te verkennen.

W van Dijke, 24-8-2013
Wil men het minder touristische deel van Portugal bezoeken en niet al te ver van zee en Lissabon zitten , is dit een absolute aanrader.
Y.Broekmeijer, 21-8-2013

Leuke kleine plaatsjes in de omgeving.

Dagje Albufeira en Lissabon zeer goed te doen.