Lodge Glamping Portugal *****

Review geschreven door Daniel & Sjaan

Thuiskomen in de Alentejo

Daniel & Sjaan,
17-8-2018

Fantastische vakantie mede door de geweldige gastvrijheid van Theo en Fonneke. Ze staan altijd klaar met advies en tips wanneer je hier om vraagt.

Zo kwamen wij aan met een lekke band. We zijn de volgende dag door Theo naar de plaatselijke garage gebracht waar Theo de monteurs te woord stond en wij vervolgens heel vriendelijk werden geholpen. Alle zorgen werden direct uit handen genomen.

Verder is het verblijf ook prima verzorgd. Onze tent was fantastisch! Veel privacy, goede bedden, lekker zwembad en voldoende schaduw plekjes. De kinderen (5 & 8 jaar) hebben zich prima vermaakt bij beide zwembaden. Bij het gezamenlijke zwembad was het natuurlijk extra leuk voor ze met de andere kinderen van de glamping en het huis. En voor ons ook prima vertoeven met een hapje, een drankje en een praatje.

In de omgeving is voor iedereen wel iets te doen. Strand, wijn, dorpjes etc.

Je voelt je eigenlijk meteen thuis.