Lodge Glamping Portugal *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marianne

Marianne,
22-7-2018

Wij verbleven drie nachtjes bij de glaming. Na een super hartelijk welkom midden in de nacht vielen we in slaap in een heerlijk koele tent op goede matrassen en onder een dekbed. Zo wil ik elk jaar wel kamperen ;-)

De volgende ochtend begon met een uitgebreid ontbijt met onze vriendengroep, aan een lange tafel. De rest van de dag rommelden we op en rond t terrein ivm een bruiloft eind van de dag, de reden van onze komst. T was een super bijzondere en heel erg geslaagde en romantische bruiloft, met twee ezeltjes als stille getuigen in een prachtige omgeving waarbij we alles precies zo konden en mochten regelen als de bruid en bruidegom wilden.

De dag erna nog heerlijk aan t zwembad gelegen. Ik waande me binnen drie dagen volledig thuis bij Fonneke en Theo, die weten wat het is om gastheer en gastvrouw te zijn en dat tot in de puntjes uitvoeren op hun prachtige terrein. Een aanrader dus!!!