Lodge Glamping Portugal

9,7

128 reviews over Lodge Glamping Portugal in het Nederlands

Cees en Ilke
14-5-2019

In de meivakantie hebben we een week in glamping tent Evora vakantie gevierd. Wat een genot op ons eigen kleine landgoed met volledige privacy! Een warme ontvangst door Theo en Fonneke. We kwamen in het donker aan, de tent gezellig verlicht. Ons eigen badhuis met douche, toilet en keukenblok, heerlijke bedden, een kinderbedje vol met knuffels voor onze kleine meid, ligbedden, ons eigen zwembad, een lange eettafel, een BBQ, een kookfornuis, tijdschriften; alles aanwezig voor een onvergetelijke week. Bij het wakker worden direct warme zonnestralen op de tent, alle privacy op ons eigen terrein, in de middag contact met andere kampeerders bij het gezamenlijke zwembad, een schapenherder die dagelijks voorbij kwam met zijn kudde schapen en een heerlijke avond gegeten bij Theo en Fonneke. Alles even sfeervol, modern en smaakvol! Wij hebben genoten voor 10!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Bas en Renate
1-5-2019

Heerlijk luxe lodge op ruime plek met privé- zwembad en aparte badkamer, van alle gemakken voorzien

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Fantastisch, voor herhaling weer vatbaar!

Marianne Daamen
21-10-2018

Het bekende Genieten! Van 19 tot 24 september zijn we samen met vrienden voor de tiende keer op de Glamping Portugal geweest. Weer een heerlijk week gehad met leuke mensen op een fantastische plek. Heerlijke bedden en comfort in de prachtige lodges. Prachtige Wijnhuizen en heerlijke stranden bezocht die allemaal op prima te bereizen afstanden liggen. Fonneke en Theo zijn super gastvrouwe en gastheer. Zij doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. We zeggen dus: tot de volgende keer! Marianne

Gereisd Met vrienden in september 2018

Wat een heerlijke, gezellige familieplek

Jojanneke en Bastiaan
19-8-2018

We hebben een week van dit uitzonderlijke plekje mogen genieten. We zaten in de safari tent Evora. Prachtige tent die huiselijk voelt door de details die Fonneke en Theo hebben toegevoegd. Het prive badhuisje maakt deze plek tot bijzonder luxe!! Hoogtepunt van de dagen was het discozwemmen in de tuin bij Fonneke en Theo na het heerlijke etentje en niet te vergeten de speurtocht door de omgeving. Als je twijfelt?: niet doen!! gaan!!

Thuiskomen in de Alentejo

Daniel & Sjaan
17-8-2018

Fantastische vakantie mede door de geweldige gastvrijheid van Theo en Fonneke. Ze staan altijd klaar met advies en tips wanneer je hier om vraagt.

Zo kwamen wij aan met een lekke band. We zijn de volgende dag door Theo naar de plaatselijke garage gebracht waar Theo de monteurs te woord stond en wij vervolgens heel vriendelijk werden geholpen. Alle zorgen werden direct uit handen genomen.

Verder is het verblijf ook prima verzorgd. Onze tent was fantastisch! Veel privacy, goede bedden, lekker zwembad en voldoende schaduw plekjes. De kinderen (5 & 8 jaar) hebben zich prima vermaakt bij beide zwembaden. Bij het gezamenlijke zwembad was het natuurlijk extra leuk voor ze met de andere kinderen van de glamping en het huis. En voor ons ook prima vertoeven met een hapje, een drankje en een praatje.

In de omgeving is voor iedereen wel iets te doen. Strand, wijn, dorpjes etc.

Je voelt je eigenlijk meteen thuis.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk tot rust gekomen!

Hans, Marly en Evi
15-8-2018

Na een weekje surfen aan de Atlantische oceaan hebben wij een heerlijk tijd gehad op deze Glamping in Alentejo. Wij hadden de tent Monsaraz en 1000 m2 grond tot onze beschikking waardoor we vrijwel volledige privacy hadden. Het eigen zwembad was groot en perfect om in af te koelen en rond het gemeenschappelijke zwembad met terras en groot grasveld was het goed vertoeven. Zoals iedereen al aangeeft is de warmte en het enthousiasme van Theo en Fonneke onovertroffen! We komen heel graag nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Dit jaar eeer twee weken in september met vrienden

Arno Janssen
11-8-2018

Accomodatie voldeed aan al onze wensen Geweldige gastheer en dame want geen enkele moeite teveel Heerlijke tapa’s en wijnen Veel natuur en cultuur maar je hebt wel een auto nodig om overal te komen

Gereisd Met vrienden in april 2018

Een geweldige vakantie.

Evert
30-7-2018

Wij hebben met onze dochters van 6 en 8 een fantastische vakantie gehad. Onze glampingtent was riant van opzet met alle luxe en zelfs een eigen zwembad. Elke middag was er bij het centrale zwembad de mogelijkheid om te socializen met andere gezinnen en onze kinderen hadden in no time aansluiting bij andere kinderen op het resort. De eigenaren Theo en Fonneke zijn extreem vriendelijk en behulpzaam. Ze kennen alle leuke spots in de omgeving. Ook hebben we een keer samen met hen gegeten en dat was van een erg hoog culinair niveau. Wij zijn nog steeds erg enthousiast!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische plek waar je helemaal tot rust komt

Margreet
25-7-2018

Dit is een heerlijk Glamping. Het gevoel van kamperen en buiten in de natuur zijn, terwijl je gelijkertijd comfort hebt en in de watten gelegd wordt door de eigenaren (mits je daar behoefte aan hebt!) Een plek die voor ieder wat wils heeft. Ik was er nu met een groep maar zie mezelf hier ook alleen heen gaan waarbij je met jezelf kan zijn en tegelijkertijd de aanspraak kan opzoeken als je dat wilt. Heerlijk eten, geweldige wijntjes, lieve mensen, verkoelend zwembad, privacy én gezelligheid!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Geweldig

Tiny Louwers
23-7-2018

Het was in een woord geweldig mede door de gastvrijheid van Theo en Fonneke die altijd voor je klaar stonden , niets was hun te veel .99

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Lodge info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Glamping Portugal in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Glamping Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.