Lodge Glamping Portugal

Meer lodge info

133 reviews over Lodge Glamping Portugal

• 2019
    10Jan van Schaik25-08-2019

Genieten van de natuur in stijl en met comfort

Aan echt alles is gedacht met heel veel oog voor stijl en detail. Prachtige tuin als deel van het landschap. De tent en badhuis zijn comfortabel en van alle gemakken voorzien. Op het ruime camping perceel is voldoende schaduw en de hele lay-out met vegetatie, schaduw plekken, meubelkeuzes is perfect en zorgt dat er altijd een mooie plek om te ontspannen is. Wij hebben veel respect voor het werk van Fonneke en Theo. De omgeving is prachtig, Alentejo ontwikkelt sich goed en is niet meer alleen de arme landelijke regio van vroeger. Met mooie en moderne wijn en olijfolie huizen en schone landschappen is het echt de moeite waard. ‘S-avonds kun je prachtige zonsondergangen en daarna sterren bekijken. Wij hebben met onze kinderen (3 en 7) genoten van deze week.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fleur07-08-2019

Heerlijk!

Deze plek is uniek in Portugal! 5 glampingtenten en B&B op een groot terrein. In de middag kan je bij het grote zwembad spelen en word je fijn ontvangen door eigenaren Fonneke en Theo. Alles is heel hartelijk en goed geregeld. Een paar keer per week wordt voor iedereen die dat wil heerlijk gekookt. De eerste avond kwamen wij laat aan op de glamping en hadden Theo en Fonneke nog lekker eten voor ons klaarstaan. De volgende ochtend een ontbijt bij de tent, wat een feest!! Wij hebben enorm genoten en kunnen deze glamping van harte aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Paula en Piet Wegh25-07-2019

Ook dit jaar weer een bezoek gebracht, tijdens onze vakantie in de Algarve, aan de glamping van Fonneke en Theo in Aldeia do Ronquenho in de Alentejo. De glamping dit jaar uitgebreid met 6 Bed en Breakfast kamers. Prachtige luxe kamers met zorg en met oog voor detail ingericht door Fonneke. De glamping met villa is al jaren een prachtige stek voor rustzoekers en met deze B &B kamers heeft de glamping zeker aan waarde toegenomen en is een verrijking voor de Alentejo. Theo en Fonneke dank voor de gastvrijheid en de gezelligheid en tot spoedig ziens.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Helsloot29-05-2019

Fantastisch!

In de meivakantie 10 dagen met ons gezinnetje (kinderen van 15 en 3) verbleven in Lodge Pego. Hele mooie privéplaats, omringd door de natuur. Je hoorde enkel de vogels, een krekel of de schapenbellen. Super mooi uitzicht over de olijfboomgaard. Alles aanwezig. Handdoeken en bedden werden tussendoor, en na een week verschoond. Als je wat onder de mensen wilde zijn, dan ging je naar de gezamenlijke plek die ook erg mooi was. Persoonlijke aandacht en hulp van Theo en Fonneke. Niet overdreven of opdringerig. Gewoon allemaal precies goed! Ook onze kinderen hebben erg genoten! Bedankt voor deze heerlijke ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 10Cees en Ilke14-05-2019

In de meivakantie hebben we een week in glamping tent Evora vakantie gevierd. Wat een genot op ons eigen kleine landgoed met volledige privacy! Een warme ontvangst door Theo en Fonneke. We kwamen in het donker aan, de tent gezellig verlicht. Ons eigen badhuis met douche, toilet en keukenblok, heerlijke bedden, een kinderbedje vol met knuffels voor onze kleine meid, ligbedden, ons eigen zwembad, een lange eettafel, een BBQ, een kookfornuis, tijdschriften; alles aanwezig voor een onvergetelijke week. Bij het wakker worden direct warme zonnestralen op de tent, alle privacy op ons eigen terrein, in de middag contact met andere kampeerders bij het gezamenlijke zwembad, een schapenherder die dagelijks voorbij kwam met zijn kudde schapen en een heerlijke avond gegeten bij Theo en Fonneke. Alles even sfeervol, modern en smaakvol! Wij hebben genoten voor 10!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Bas en Renate01-05-2019

Heerlijk luxe lodge op ruime plek met privé- zwembad en aparte badkamer, van alle gemakken voorzien

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Marianne Daamen21-10-2018

Fantastisch, voor herhaling weer vatbaar!

Het bekende Genieten! Van 19 tot 24 september zijn we samen met vrienden voor de tiende keer op de Glamping Portugal geweest. Weer een heerlijk week gehad met leuke mensen op een fantastische plek. Heerlijke bedden en comfort in de prachtige lodges. Prachtige Wijnhuizen en heerlijke stranden bezocht die allemaal op prima te bereizen afstanden liggen. Fonneke en Theo zijn super gastvrouwe en gastheer. Zij doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. We zeggen dus: tot de volgende keer! Marianne

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Jojanneke en Bastiaan19-08-2018

Wat een heerlijke, gezellige familieplek

We hebben een week van dit uitzonderlijke plekje mogen genieten. We zaten in de safari tent Evora. Prachtige tent die huiselijk voelt door de details die Fonneke en Theo hebben toegevoegd. Het prive badhuisje maakt deze plek tot bijzonder luxe!! Hoogtepunt van de dagen was het discozwemmen in de tuin bij Fonneke en Theo na het heerlijke etentje en niet te vergeten de speurtocht door de omgeving. Als je twijfelt?: niet doen!! gaan!!

• 10Daniel & Sjaan17-08-2018

Thuiskomen in de Alentejo

Fantastische vakantie mede door de geweldige gastvrijheid van Theo en Fonneke. Ze staan altijd klaar met advies en tips wanneer je hier om vraagt.

Zo kwamen wij aan met een lekke band. We zijn de volgende dag door Theo naar de plaatselijke garage gebracht waar Theo de monteurs te woord stond en wij vervolgens heel vriendelijk werden geholpen. Alle zorgen werden direct uit handen genomen.

Verder is het verblijf ook prima verzorgd. Onze tent was fantastisch! Veel privacy, goede bedden, lekker zwembad en voldoende schaduw plekjes. De kinderen (5 & 8 jaar) hebben zich prima vermaakt bij beide zwembaden. Bij het gezamenlijke zwembad was het natuurlijk extra leuk voor ze met de andere kinderen van de glamping en het huis. En voor ons ook prima vertoeven met een hapje, een drankje en een praatje.

In de omgeving is voor iedereen wel iets te doen. Strand, wijn, dorpjes etc.

Je voelt je eigenlijk meteen thuis.

• 9Hans, Marly en Evi15-08-2018

Heerlijk tot rust gekomen!

Na een weekje surfen aan de Atlantische oceaan hebben wij een heerlijk tijd gehad op deze Glamping in Alentejo. Wij hadden de tent Monsaraz en 1000 m2 grond tot onze beschikking waardoor we vrijwel volledige privacy hadden. Het eigen zwembad was groot en perfect om in af te koelen en rond het gemeenschappelijke zwembad met terras en groot grasveld was het goed vertoeven. Zoals iedereen al aangeeft is de warmte en het enthousiasme van Theo en Fonneke onovertroffen! We komen heel graag nog eens terug.

Lodge Glamping Portugal info

• Aantal personen2 tot 4