Lodge Glamping Portugal

114 reviews over Lodge Glamping Portugal in het Nederlands

Gastvrij, kindvriendelijk, prachtige omgeving

Walter Knoll en Minke Vos
11-5-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad op de Glamping. Niet alleen omdat de accomodatie mooi, ruim en comfortabel is. Maar ook omdat de omgeving subliem is. En het allerbelangrijkste, omdat Theo en Fonneke ongelooflijk gastvrij zijn. 2 warme persoonlijkheden!

Aanrader ; heerlijk ontspannend en zintuigstrelend

Martina Tittse
7-5-2018

Wijnproef weekend hier met een groep Gendtse vrienden beleefd; het was geweldig; enorm genoten; mooie volledige tent en goed badhuis met oa badjassen erbij; schitterend gestyld allemaal; gastvrije eigenaren; super georganiseerd, mooi landschap, genoten van de heerlijke wijnen en maaltijden op het landgoed én bij de wijnhuizen. Geen minpunten

Jan
23-4-2018

Wat niet goed was: het weer had beter gekunnen maar voor de rest was het (weer) top hier!!

Subliem!

Marc en Rianne
17-4-2018

Met een leuk gezelschap maakten we een culinaire wijnreis naar Alentejo. We hebben ontzettend genoten van de mooie accommodatie en de bijzondere gastvrijheid van Theo en Fonneke!

Onvergetelijk!

Huub
15-4-2018

Onvergetelijk, Fantastisch landelijk gelegen rustplek. Helemaal weg van de dagelijkse hectiek met veel aandacht voor behoud van natuur en toch zeer comfortabel. Echte aanrader voor rustzoekers die duurzame luxe en comfort weten te waarderen. Bovenmatig gepassioneerde, service gerichte Nederlandse eigenaars echtpaar die de oase glamping zelf hebben opgebouwd en de hoge standaard daarvan in stand houden.

Super!

Antoinette
15-4-2018

Alles was perfect. Zeer ruime plek met alle privacy. Ongekend veel ruimte en vrijheid. Gelogeerd in heel gezellige, keurig nette lodge tent. Bij iedere tent is een eige prive huisje met douche en toilet. Er is ook mogelijkheid om in een eigen Vila Valmonte te slapen. Een groot luxe huis met 2 slaapkamers.

Houd je van rust, ruimte en vrijheid en is dit de ideale plek.

Wij hebben genoten van het bezoek aan 2 prachtige wijnhuizen waar we heerlijke wijnen hebben geproefd en super hebben gegeten.

Fonneke en Theo, de eigenaren van deze fantastische plek, zijn super gastvrij en doen er echt alles aan om het je naar de zin te maken.

Pousadarondreis is luxe op bijzondere plekken.

Hans Erik Mom
14-4-2018

Een rondreis langs pousada's in Portugal is optimaal genieten van bijzondere accommodaties op speciale plekken. Wij kozen voor zes pousada's van de Pestanagroep van Porto tot Sagres. Met vier of vijf sterren-hotels is er altijd wel een Pousada te vinden voor een verblijf met een luxe uitstraling en culinair genieten. Daarnaast is Portugal een heerlijk land met bergen, historische steden en burchten en verrassende landschappen. We verbleven steeds drie dagen in een Pousada om ervoor te zorgen dat de reis relaxt bleef en eindigden in een kleine week aan het strand in Sagres. Voor iedereen die een privéreis door Portugal wil maken is zo'n pousadareis het summum van reizen.

Wat een heerlijkheid , fantastisch in 1 zin!

JosXGaby
12-12-2017

Gastvrij onthaal en daarna alle rust om weer helemaal bij te komen. TIP: ben je een beetje èrrug toe aan rust en bijkomen, ga dan vooral hier zitten. Alles glijdt van je af en je gaat als herboren weer terug naar Nederland.

Hebben wederom fantastische tijd beleefd!

Vincent Willemsen
7-12-2017

Genoten van een heerlijk wijnproeverij onder de nog warme zon.

Was jammer dat de dagen zo snel om waren.

Geweldig genoten van de gastvrijheid en het weer!

Harry Daamen
6-12-2017

De gastvrijheid is enorm je komt er tot rust en kunt genieten van de geweldige natuur. En het eten bij Theo en Fonneke is een culinaire belevenis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Glamping Portugal in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Glamping Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Glamping Portugal scoort een 9.56 uit 10 op basis van 115 reviews.