Lodge Glamping Portugal

Lodge Glamping Portugal
9,6

125 reviews over Lodge Glamping Portugal in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat een heerlijke, gezellige familieplek

Jojanneke en Bastiaan
19-8-2018

We hebben een week van dit uitzonderlijke plekje mogen genieten. We zaten in de safari tent Evora. Prachtige tent die huiselijk voelt door de details die Fonneke en Theo hebben toegevoegd. Het prive badhuisje maakt deze plek tot bijzonder luxe!!

Hoogtepunt van de dagen was het discozwemmen in de tuin bij Fonneke en Theo na het heerlijke etentje en niet te vergeten de speurtocht door de omgeving.

Als je twijfelt?: niet doen!! gaan!!

Thuiskomen in de Alentejo

Daniel & Sjaan
17-8-2018

Fantastische vakantie mede door de geweldige gastvrijheid van Theo en Fonneke. Ze staan altijd klaar met advies en tips wanneer je hier om vraagt.

Zo kwamen wij aan met een lekke band. We zijn de volgende dag door Theo naar de plaatselijke garage gebracht waar Theo de monteurs te woord stond en wij vervolgens heel vriendelijk werden geholpen. Alle zorgen werden direct uit handen genomen.

Verder is het verblijf ook prima verzorgd. Onze tent was fantastisch! Veel privacy, goede bedden, lekker zwembad en voldoende schaduw plekjes. De kinderen (5 & 8 jaar) hebben zich prima vermaakt bij beide zwembaden. Bij het gezamenlijke zwembad was het natuurlijk extra leuk voor ze met de andere kinderen van de glamping en het huis. En voor ons ook prima vertoeven met een hapje, een drankje en een praatje.

In de omgeving is voor iedereen wel iets te doen. Strand, wijn, dorpjes etc.

Je voelt je eigenlijk meteen thuis.

Heerlijk tot rust gekomen!

Hans, Marly en Evi
15-8-2018

Na een weekje surfen aan de Atlantische oceaan hebben wij een heerlijk tijd gehad op deze Glamping in Alentejo. Wij hadden de tent Monsaraz en 1000 m2 grond tot onze beschikking waardoor we vrijwel volledige privacy hadden. Het eigen zwembad was groot en perfect om in af te koelen en rond het gemeenschappelijke zwembad met terras en groot grasveld was het goed vertoeven. Zoals iedereen al aangeeft is de warmte en het enthousiasme van Theo en Fonneke onovertroffen! We komen heel graag nog eens terug.

Dit jaar eeer twee weken in september met vrienden

Arno Janssen
11-8-2018

Accomodatie voldeed aan al onze wensen

Geweldige gastheer en dame want geen enkele moeite teveel

Heerlijke tapa’s en wijnen

Veel natuur en cultuur maar je hebt wel een auto nodig om overal te komen

Een geweldige vakantie.

Evert
30-7-2018

Wij hebben met onze dochters van 6 en 8 een fantastische vakantie gehad. Onze glampingtent was riant van opzet met alle luxe en zelfs een eigen zwembad. Elke middag was er bij het centrale zwembad de mogelijkheid om te socializen met andere gezinnen en onze kinderen hadden in no time aansluiting bij andere kinderen op het resort. De eigenaren Theo en Fonneke zijn extreem vriendelijk en behulpzaam. Ze kennen alle leuke spots in de omgeving. Ook hebben we een keer samen met hen gegeten en dat was van een erg hoog culinair niveau. Wij zijn nog steeds erg enthousiast!

Dit is een heerlijk Glamping. Het gevoel van kamperen en buiten in de natuur zijn, terwijl je gelijkertijd comfort hebt en in de watten gelegd wordt door de eigenaren (mits je daar behoefte aan hebt!) Een plek die voor ieder wat wils heeft. Ik was er nu met een groep maar zie mezelf hier ook alleen heen gaan waarbij je met jezelf kan zijn en tegelijkertijd de aanspraak kan opzoeken als je dat wilt. Heerlijk eten, geweldige wijntjes, lieve mensen, verkoelend zwembad, privacy én gezelligheid!

Geweldig

Tiny Louwers
23-7-2018

Het was in een woord geweldig mede door de gastvrijheid van Theo en Fonneke die altijd voor je klaar stonden , niets was hun te veel .99

Superglamping op een superplek met supereigenaren!

Cristel Biemans
22-7-2018

Theo en Fonneke zijn ontzettend gastvrij, wat een ontvangst! Een geweldig mooie lokatie, erg mooi aangelegd, alle tenten hebben zeer veel privacy, leuk ingedeeld, van alle gemakken voorzien. Eigen zwembadje, geweldig uitzicht, super badhuis, heerlijke bedden. Bij het hoofdhuis heerlijk ruim grasveld, mooi zwembad, heerlijk eten!

Maar Fonneke en Theo laten je thuis voelen, en alles kunnen ze voor je verzorgen.. Super glamping!

Marianne
22-7-2018

Wij verbleven drie nachtjes bij de glaming. Na een super hartelijk welkom midden in de nacht vielen we in slaap in een heerlijk koele tent op goede matrassen en onder een dekbed. Zo wil ik elk jaar wel kamperen ;-)

De volgende ochtend begon met een uitgebreid ontbijt met onze vriendengroep, aan een lange tafel. De rest van de dag rommelden we op en rond t terrein ivm een bruiloft eind van de dag, de reden van onze komst. T was een super bijzondere en heel erg geslaagde en romantische bruiloft, met twee ezeltjes als stille getuigen in een prachtige omgeving waarbij we alles precies zo konden en mochten regelen als de bruid en bruidegom wilden.

De dag erna nog heerlijk aan t zwembad gelegen. Ik waande me binnen drie dagen volledig thuis bij Fonneke en Theo, die weten wat het is om gastheer en gastvrouw te zijn en dat tot in de puntjes uitvoeren op hun prachtige terrein. Een aanrader dus!!!

Geweldig, volgend jaar weer

Moniek
21-7-2018

Het is een oase in het prachtige dorre landschap van Alentejo. De tenten zijn ruim en luxe. Iedere plek heeft veel privé ruimte. Je valt in slaap met het heerlijke geluid van krekels en kikkers en omdat het snachts afkoelt slaap je ook nog eens extra lekker. Fonneke en Theo zijn de leukste en meest gastvrije eigenaren die je je kunt wensen en ze kunnen ook nog eens heerlijk koken. Vergeet niet de lievelings wijn van Theo te proeven. De plek is ook te gek om te trouwen (hebben wij gedaan) of om iets anders te vieren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Glamping Portugal in Aldeia do Ronquenho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Glamping Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.