Camping Parque de Campismo de Alcacer do Sal

• Goed: 7 - 8

sfeervolle camping

Philip Pessoa
26-6-2016

Fraaie camping, kleinschalig, goed sanitair, ruime slecht weer accomodatie, supermarkt naast de camping, mooie plaatsen, vriendelijke personeel.

We komen er elk jaar terug !

Lodewijk Leenaerts
27-4-2013

De camping van Alcacer do Sal is gunstig gelegen. Het is een kleine gemeentelijke camping met 32 plaatsen, achter het voetbalveld. Twee supermarkten zijn vlakbij (binnen de 100 m) en maken dat je geen vervoermiddel nodig hebt om je aankopen te doen.

Het sanitair is eenvoudig en wordt netjes onderhouden. Vorige jaar stelden we wel vast dat de douchebakken sleet beginnen te vertonen.

Er is in de "tv-zaal" internet en er werd vorig jaar aanvang genomen met het plaatsen van een hotspot midden op het terrein.

Prima camping

Roelof
14-9-2012

Nette, kleine camping, ruime plekken op gras. Sanitair ietwat verouderd, maar op zich goed. Geen wc brillen of wc papier, maar dat hoort kennelijk bij Portugal. Om de hoek bij de Intermarchee en het zwembad (geen gebruik van gemaakt). Gratis wifi in de tv ruimte.

Leuke kleine camping

Dirk
7-9-2010

Kleine camping, 32 plaatsen, toch zeer levendig, hoewel niet lawaaierig. Goed uitvalsbasis voor Lissabon, Evora en ander plaatsen.

Strand op ca 25 minuten rijden.

Wij hebben er gestaan met 2 kinderen (10 en 5), ook zij hebben zich niet verveeld.

Goed onderhouden, schoon en ruime plekken. Makkelijk, op 100 m1 buiten de camping is een Intermarche.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parque de Campismo de Alcacer do Sal in Alcacer Do Sal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parque de Campismo de Alcacer do Sal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parque de Campismo de Alcacer do Sal scoort een 6.77 uit 10 op basis van 6 reviews.