Hotel De Dom Afonso II Pousada

1 review over Hotel De Dom Afonso II Pousada in het Nederlands

mooi rustoord

H Somers
4-9-2010

ligging . prachtig gebouw boven op heuvel zeer mooi uitzicht ..ook erg veel ooievaarsnesten mooi.

service: goede receptie duidelijk en gaf veel info

eten:matig. voorgerecht was bij een van ons 30 stukken mozarella en 30 stukken tomaat. hoofdgerechten te lang doorbakken vlees en weinig smaakbeleving. vis goed

kamers: tsja gewoon normaal niks schokkend wij hadden prachtig uitzicht op rivier

kindvriendelijkheid wij hebben geen kinderen maar niks te doen voor kinderen maar ja je moet ook niet naar een pousada gaan met kinderen.

prijskwaliteit duur door de domper op het eten en de normale kamers

Gereisd Met partner in september 2010

• AdresDom Afonso II 7580-123(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Dom Afonso II Pousada in Alcacer Do Sal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Dom Afonso II Pousada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.