Hotel Monte Do Peral

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Zeer gastvrije mooie accomodatie

Kees en Mariet
11-1-2018

Afgelegen luxe benb, bij super vriendelijke mensen'

Paradijs in Portugal

Anja Knuppe
14-6-2017

Monte do Peral ligt in een mooi natuurgebied. Het uitzicht vanuit je terras is fantastisch. Alle kamers liggen als kleine huisjes rondom de binnentuin die dankzij Mariannes toewijding uitbundig groeit en bloeit. De kamer is heel smaakvol ingericht met oog voor detail. Alles is goed onderhouden en schoon, elke dag worden je kamer en badkamer weer piekfijn in orde gemaakt.

Jos en Marianne zorgen ervoor dat je je helemaal thuis voelt op Monte do Peral. Echt een aanrader!

Deze plek is echt een verrassing. In een prachtige omgeving met weids uitzicht ligt het hotel/B&B. Iedere studio/kamer heeft een eigen terras met privacy. Wij kwamen vanuit Lissabon met een huurauto: goed te bereiken. Gastvrij onthaal. Het zwembad is groot en ligt wat verderop op het terrein. De binnentuin biedt een open keuken/BBQ-plaats. 's Ochtends een heerlijk ontbijt. Ruim opgezette kamers en fijne douche. Uitstapjes naar verschillende oude vestingstadjes zijn een aanrader, de gastheer en -vrouw geven tips. Wij kwamen volledig tot rust op deze mooie plek.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat een prachtige plek, heel gastvrij, mooi zwembad, lekker eten en leuke dagtripjes. Wat een rust en luxe.

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Wing Chan
2-10-2016

Gelegen in de buurt van een klein dorpje (Monte Juntos) vind je hier absolute rust. Met de auto kun je in de nabijheid verschillende authentieke stadjes, dorpen en nog meer bezoeken, die zeer de moeite waard zijn.

De B&B is stijlvol ontworpen, en de kamers sfeervol ingericht met alle comfort die je nodig hebt. Alles werkt perfect. De kamers zijn koel bij een buitentemperatuur van boven de 30 C. Er zijn degelijke functionele materialen gebruikt en niet te vergeten : heerlijke bedden.

Jos en Marianne staan je bij om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Kortom een aanrader.

Paradijsje

Adinda
25-9-2016

Wat een prachtige plek, en wat een mooie B&B . Alles klopt gewoon, heerlijke bedden, heerlijke douche, koffie en thee faciliteiten. Kamer is heerlijk koel. Ja en dan het zwembad, wat een plaatje . Wat een uitzicht terwijl je baantjes trekt. Hier is goed over nagedacht, en ook zo uitgevoerd . Prachtige plek Jos en Marianne. Wie weet tot ziens

De perfecte plek om tot rust te komen

Joost
21-8-2016

Monte do Peral ligt op een nogal afgelegen plek, waardoor we heerlijk tot rust kwamen. In de directe omgeving zijn vele stadjes met een rijke cultuur een roemrucht verleden en vele restaurantjes.

Het ontbijtbuffet is prima, de hapjes 's middags een aangename verrassing, we misten echter de mogelijkheid om te dineren.

Jos en Marianne zijn bijzonder gastvrij en helpen je met alle vragen.

De tuin is een oase van bloemenpracht

fantastische plek om te onthaasten

Frederic en Micky
18-8-2016

Heel mooie, comfortabele en koele kamers en zwembad, prachtige ligging en aardige en behulpzame eigenaren!

Wel beetje afgelegen dus voor lunch en of diner even de auto in.

Een geweldig thuis!!

Simone
22-7-2016

Je wordt zeer gastvrij ontvangen. De accommodatie is prachtig, veel ruimte en rust. Ruime en zeer complete kamers.

De omgeving is landelijk, eenvoudige dorpen en stadjes.

Een heel comfortabel "back to basic" dus...

We zijn hier al twee keer geweest en komen graag nog eens terug!

geweldig verblijf aanrader

Adrie van Erp
15-7-2016

Top, alles van eten tot de WiFi van zwembad tot de gastvrijheid

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Do Peral in Alandroal - Rosario, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Do Peral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monte Do Peral scoort een 9.39 uit 10 op basis van 89 reviews.