Camping Inter Nos

8.5Fantastisch

Polen, Zachodniopomorskie, Zlocieniec

Op vakantie geweest naar Inter Nos?

8.5Fantastisch

• 7.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

2 reviews over Camping Inter Nos

• 8Barbera01-08-2017

bijzondere locatie

Een bijzondere locatie, dit kleine eiland. Glooiend terrein, met en zonder beschutting. Een rustige camping, als je geluk hebt. Als je pech hebt, zoals wij, zijn er zeer luidruchtige groepen. De eigenaren zijn erg vriendelijk, voor iedereen. Dus ook voor de luidruchtige buren. Die vervolgens gewoon door kunnen gaan met herrie maken. Je kunt er heerlijk eten, tegen redelijke prijzen. Alhoewel die, net als de campingprijzen, voor Poolse begrippen hoog zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Wouter15-09-2016

Ontdekking!

Idyllisch gelegen op een eiland in een meer in noord-west Polen, veel vrijheid (zelf plaats opzoeken, fikkie stoken bij de tent), hoge service-graad en aangenaam primitief. Oke, het was even slikken toen onze stekker niet paste en alle stroompunten bezet bleken. Maar na een nachtje stroom lenen bij de buren kregen we van de eigenaar een nieuwe verloopstekker te leen en kon de vakantie beginnen. We hebben genoten van het meer (formaat Friese meren, perfect om te zeilen), de omgeving, de ruime plaatsen op de camping en de hoge service-graad. Het sanitair is gedateerd maar schoon (meermalen per dag gereinigd), het terrein is in ontwikkeling dus naar verwachting zal het alleen maar drukker worden. Zal ook met de aangename tarieven te maken hebben. Campingcheque-actie 6=7 het gehele jaar, dus een week kamperen voor € 96. En niets bijbetalen terwijl ons gezelschap uit 2 volwassenen en 3 kinderen bestond. Kom daar maar eens om in Frankrijk. Dus een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016