Hotel Blekitna Laguna

8,6

3 reviews over Hotel Blekitna Laguna

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Natomiast kelnerki które obsługiwały jadalnie to bardzo niesympatyczne młode damy. Słowa - dziękuję, proszę czy odpowiedzieć "dzień dobry"- nie są im znane.

SUPER miejsce

Wojtek
2-12-2015

Hotel położony blisko plaży i centra. Pokoje czyste, przestrzenne i dobrze wyposażone. Obsługa bardzo sympatyczna - ukłony dla Szefowej :).

Hotel godny polecenia.

świetne miejsce

łukasz
17-8-2012

hotel jest wporządku i jest w bardzo dobrym miejscu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blekitna Laguna in Ustronie Morskie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blekitna Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blekitna Laguna scoort een 8.64 uit 10 op basis van 3 reviews.