Hotel Rycerski

Kleine hotelsWeer vandaag15°3°

We hebben een aantal aanbieders voor Rycerski voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rycerski in het Nederlands

Heerlijk hotel met goede ligging

elsgerits
20-9-2016

Hotel in het hart van de stad, wandelafstand van alle bezienswaardigheden, zalig zomer avond door het centrum wandelen en om te shoppen ideaal slechts 500 meter van Kaskada en 1 km van Kaskada! Ontbijt buffet is uitgebreid en lekker. Kamers heel schoon. Weinig kabaal s'nachts, hebben hele week met de raam open geslapen. Vriendelijk personeel, prijs / kwaliteit prima in orde. Auto staat voor hotel geparkeerd met bareel. 3 hotels voorheen uitgeprobeerd in Szczecin, dit is zeker het beste! Komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rycerski in Szczecin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rycerski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.