Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Marina voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Marina

• 82 senioren26-09-2017

1 overnachting, rustige camping

Schoon sanitair, in hoogseizoen wsch. te weinig (3 toiletten, 3 douches voor dames, hetzelfde voor heren. Warm douchewater, warm afwaswater, broodjesservice bij restaurant. Bus naar centrum voor de camping. Bijzonder vriendelijk personeel. Aan een jachthaventje.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6elsgerits10-07-2014

Gedegradeerd in alles

We zijn hier met pasen 1 week geweest; Jaren terug waren we hier ook en toen was het een netjes verzorgde camping met mooi proper sanitair. Nu is het 1 rommeltje, kei hoog gras, waardoor enorm veel muggen, onbeschrijflijk een echte plaag die muggen!!! het sanitair is veel te weinig voor het aantal bezoekers, 3 toiletten en douche voor een hele camping....met gevolg smerig. Ook het gebouw lag er vies bij, overall spinnenwebben, het glas was precies melkglas van het vuil. Slecht onderhouden. Er stonden wel overall bloemenperkjes netjes verzorgt maar ik heb dan liever wat minder bloemen en het gras gemaaid tegen het ongedierte. Ook liep hier constant havenwerkers volk rond, die werkte in de jachthaven. Ook een dag de politie met de witte pakjes aan, k wil niet weten wat ze hebben gevonden! De honden kunnen hier niet in het meer, dat is te gevaarlijk. De hondjes uitlaten kan buiten de camping naast de drukke weg, je kan ze hier nergens los laten!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Ronald B.03-04-2011

Camping Marina ist Musterhaft...!

Sehr schöne gepflegte Anlage. Aus Deutschland kommend recht günstig. "Cottages" etwas spartan aber warm und sauber. Sanitäranlage sehr ordentlich. 12 - 15 Pkw/Motorrad- min von Zentrum Stettin (auch Galaxy Einkaufszentrum = Genial!) Supermarkt usw. >2Km in Ortschaft Dabie.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Rob & Els27-08-2010

Rustige camping ruime plaatsen

Geweest in september 2006, ruime plaatsen, heel rustig op de camping, heel proper sanitair. Nu stonden er niet veel mensen op de camping en kan ik me in het hoog seizoen voorstellen dat het sanitair wat tekort schiet aan cappaciteit maar in september is het perfekt in orde. Min puntje is dat er geen zwemgelegenheid is, het water van het meer nodigde niet uit om in te zwemmen. Voor de rest, prima in orde. Aandachtspuntje is muggenmelk meenemen want ze steken hier door de broeken!! Komen zeker nog eens terug! In de buurt veel winkelplezier, shopping center Galaxy is ideaal!

• 8Latruwe23-04-2009

gaan we dit jaar opnieuw naartoe

De Camping is haar geld waard. De prijs vangt makkelijk de extra kost van een eventuele taxi op. Volgende keer nemen we de honden mee!

• 7Eetgelegenheden

Camping Marina info