Camping Marina

5 reviews over Camping Marina in het Nederlands

1 overnachting, rustige camping

2 senioren
26-9-2017

Schoon sanitair, in hoogseizoen wsch. te weinig (3 toiletten, 3 douches voor dames, hetzelfde voor heren. Warm douchewater, warm afwaswater, broodjesservice bij restaurant. Bus naar centrum voor de camping. Bijzonder vriendelijk personeel. Aan een jachthaventje.

Gedegradeerd in alles

elsgerits
10-7-2014

We zijn hier met pasen 1 week geweest; Jaren terug waren we hier ook en toen was het een netjes verzorgde camping met mooi proper sanitair. Nu is het 1 rommeltje, kei hoog gras, waardoor enorm veel muggen, onbeschrijflijk een echte plaag die muggen!!! het sanitair is veel te weinig voor het aantal bezoekers, 3 toiletten en douche voor een hele camping....met gevolg smerig. Ook het gebouw lag er vies bij, overall spinnenwebben, het glas was precies melkglas van het vuil. Slecht onderhouden. Er stonden wel overall bloemenperkjes netjes verzorgt maar ik heb dan liever wat minder bloemen en het gras gemaaid tegen het ongedierte. Ook liep hier constant havenwerkers volk rond, die werkte in de jachthaven. Ook een dag de politie met de witte pakjes aan, k wil niet weten wat ze hebben gevonden! De honden kunnen hier niet in het meer, dat is te gevaarlijk. De hondjes uitlaten kan buiten de camping naast de drukke weg, je kan ze hier nergens los laten!

Camping Marina ist Musterhaft...!

Ronald B.
3-4-2011

Sehr schöne gepflegte Anlage. Aus Deutschland kommend recht günstig. "Cottages" etwas spartan aber warm und sauber. Sanitäranlage sehr ordentlich. 12 - 15 Pkw/Motorrad- min von Zentrum Stettin (auch Galaxy Einkaufszentrum = Genial!) Supermarkt usw. >2Km in Ortschaft Dabie.

Rustige camping ruime plaatsen

Rob & Els
27-8-2010

Geweest in september 2006, ruime plaatsen, heel rustig op de camping, heel proper sanitair. Nu stonden er niet veel mensen op de camping en kan ik me in het hoog seizoen voorstellen dat het sanitair wat tekort schiet aan cappaciteit maar in september is het perfekt in orde. Min puntje is dat er geen zwemgelegenheid is, het water van het meer nodigde niet uit om in te zwemmen. Voor de rest, prima in orde. Aandachtspuntje is muggenmelk meenemen want ze steken hier door de broeken!! Komen zeker nog eens terug!

In de buurt veel winkelplezier, shopping center Galaxy is ideaal!

gaan we dit jaar opnieuw naartoe

Latruwe
23-4-2009

De Camping is haar geld waard. De prijs vangt makkelijk de extra kost van een eventuele taxi op. Volgende keer nemen we de honden mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina in Szczecin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Marina scoort een 7.58 uit 10 op basis van 5 reviews.