Pension Willa Focus

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijk op je zelf

anita
10-12-2010

Mooie kamers voor Poolse begrippen. Dicht bij het strand en centrum,

Fijn pesion, met vriendelijke mensen, er mooi vooral, voor de Poolse begrippen. Het ligt er dit bij strand en centrum, en er zijn veel eetgelegenheden in de buurt, bijna alles kun je te voet afleggen en je auto kan achterom geparkeerd

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Willa Focus in Mielno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Willa Focus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Willa Focus scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.