Villa Christina

VillaWeer vandaag17°11°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Christina voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Christina in het Nederlands

Dit nooit meer

Anton van Straten
3-8-2013

Op de foto lijkt het leuk. Jaccuzi, zwembad, sauna, niks werkt, alles vies, geen hygiene in jaccuzi. Sauna functioneert helemaal niet, zwembad koud en gevaarlijk? De randen van de tegels zijn messcherp, alles schots en scheef. De badkamer afgeleefd, kitrand verschrikkelijk sons 2 centimeter dik, vuil en bij een verblijf van een hele week zelfs geen schone handdoeken. Verkopen zichzelf als hotel maar is pension. Vriendelijk totdat je de rest hebt betaald. Wc kapot, haakje van de douchekop weg. En niks wordt vervangen. Oude meubels en oud beddegoed.

Gespeelde vriendelijkheid, er is zoveel mooier te vinden voor minder geld. Mielno is sowieso het renesse van Polen, luid en veel zuipen. Beter naar kolobrzeg, lekker strand en mooie stad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Christina in Mielno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Christina scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.