Hotel Jantar

Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Jantar voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jantar in het Nederlands

Fantastische plek!

edyta
20-9-2010

hotel jantar in Dziwnowek is super! Het is vlakbij de mooie en schone strand gelegen. het hotel beschikt over een mooie recreatie terrein. De kamers zijn netjes en de bedden slapen erg goed. Eten is uitstekend. De revalidaties en de spa kunnen wij gerust aanraden. De personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt Engels en Duits goed. In de omgeving kun je veel bezichtigen en lekker uitgaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jantar in Dziwnówek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jantar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.