Reviews over Dziwnówek

FANTASTISHE PLEK!

Anoniem,
    30-6-2011

Deze camping is een fantastische plek en zeker aan te raden.

Erg Leuke vakantie verblijf

edyta,
    20-9-2010

Dankar ligt in een klein stadje aan de Baltische Zee in Polen. Het is erg leuke verblijf voor jong en oud. Je bent zo op het prachtige strand! Het verblijf heeft een mooie recreatie terrein, nette kamers, lekker eten en het word daar elke dag wat leuks georganiseerd. In de omgeving kunt u veel beleven. Watersporten, shoppen en lekker uit eten kan prima. Ook wat geschiedenis monumenten en bijzonderheden kunt u daar vinden. In de nabije kamien Pomorski kunt u een natuurmuzeum in een kasteel bezichtingen. In Miedzyzdroje kunt u genieten van verschillende atracties zoals de (echte) Bizons in de natuur, een muzeum met levensechte poppen van de beroemde of bijzondere mensen ( Obama, Avatar, Kleopatra, etc) Wij gaan volgende jaar weer naar Dankar voor een week. Om de prijzen kun je daar alleen lachen!

Fantastische plek!

edyta,
    20-9-2010

hotel jantar in Dziwnowek is super! Het is vlakbij de mooie en schone strand gelegen. het hotel beschikt over een mooie recreatie terrein. De kamers zijn netjes en de bedden slapen erg goed. Eten is uitstekend. De revalidaties en de spa kunnen wij gerust aanraden. De personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt Engels en Duits goed. In de omgeving kun je veel bezichtigen en lekker uitgaan.

Dziwnówek scoort een 5,7 uit 10, op basis van 8 reviews