Vakantiehuis Sikory Hill

Vakantiehuis
Vakantiehuis Sikory Hill

1 review over Vakantiehuis Sikory Hill in het Nederlands

Uniek gelegen: natuur, rust, ruimte, water!

E&J
3-11-2018

Sikory Hill is schitterend gelegen aan een groot schoon meer en omringt door bossen. Geweldige wandelingen gemaakt, een indrukwekkende kanotocht gedaan, wat is de natuur mooi! Eigenaar hartelijk en informatief. B&B goed verzorgd. 3 prachtige vakantiewoningen worden nu gebouwd , met alle voorzieningen zoals thuis. Uniek gelegen: natuur, rust, ruimte, water. Een aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sikory Hill in Czaplinek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sikory Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.