Hotel Barlinek

HotelKleine hotelsWeer vandaag22°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Barlinek voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Barlinek in het Nederlands

Lawaaierig hotel!

Johan, 14-7-2012

Het hotel lijkt van buiten een oase van rust, niets is echter minder waar. Wij hadden al vernomen dat er in het weekend lawaaierige trouwfeesten waren, dus verbleven wij er tijdens de week, dat was echter niet veel beter.

Het hotel is dusdanig slecht geïsoleerd dat men elk geluid van de buren en alles wat er op de gang gebeurt kan horen. Voor een lange goede nachtrust is men hier niet op zijn plaats.

Het uitzicht, de omgeving, de gratis parking en internet is dan wel weer een voordeel.

Tenslotte, wij hadden geboekt via touroperator, kende men ook de regels hieromtrent niet. Wij waren verplicht te betalen met de kredietkaart waarmee wij geboekt hadden. Er stond een pre-autorisatie op de kaart en die kon volgens hun niet geannuleerd worden. Dus wij konden niet cash of met een andere kaart betalen en moesten zodoende de wisselkosten en andere kosten maar te koop nemen. Spijtig!

Lawaaierig hotel!

Johan, 14-7-2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barlinek in Barlinek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barlinek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barlinek scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.