vakanties Zachodniopomorskie

Reviews over accommodaties in Zachodniopomorskie

Echte aanrader!

Johan, 27-4-2015

Na een afwezigheid van 2 jaar waren wij er onlangs opnieuw een week te gast. Met de nieuwe SPA faciliteiten is het hotel nog zoveel beter geworden.

Fantastische ligging, vlakbij het centrum en toch dicht bij de zee.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel en het eten is uitstekend, zowel het ontbijt, het avondbuffet als à la carte. Gezellige bar s'avonds.

De kamers zijn een beetje in de jaren gekomen maar dat stoorde ons absoluut niet.

Kortom, een aanrader! Wij zullen er nog vaak terugkomen.

Uitstekend hotel met prima eten en kamers

kelderj, 26-9-2014

Het persoon is vriendelijk, de buffetten zijn goed verzorgd en regelmatig bijgevuld.

Wij hadden volpension en tussen de middag is de lunch geserveerd en aangevuld met een groot glas wijn.

De kamers zijn prima evenals de badkamer. Vanuit het hotel kijk je op het park wat s ´avonds mooi verlicht is. Het park is goed verzorgd en onderhouden en aangenaam om te zitten. De afstand naar het strand is met de fiets circa 15 minuten en lopend 25 minuten. We hebben een hele tijd bij de vuurtoren gezeten in de zon met veel vertier en rondvaartboten. Aan de boulevard liggen veel winkels waar je voor weinig geld kleding kunt kopen van zeer bekende merken.

Zachodniopomorskie scoort een 8,3 uit 10, op basis van 219 reviews