Sorteren

Reviews over accommodaties in Zachodniopomorskie

1 overnachting, rustige camping

2 senioren
    26-9-2017

Schoon sanitair, in hoogseizoen wsch. te weinig (3 toiletten, 3 douches voor dames, hetzelfde voor heren. Warm douchewater, warm afwaswater, broodjesservice bij restaurant. Bus naar centrum voor de camping. Bijzonder vriendelijk personeel. Aan een jachthaventje.

bijzondere locatie

Barbera
    1-8-2017

Een bijzondere locatie, dit kleine eiland. Glooiend terrein, met en zonder beschutting. Een rustige camping, als je geluk hebt. Als je pech hebt, zoals wij, zijn er zeer luidruchtige groepen. De eigenaren zijn erg vriendelijk, voor iedereen. Dus ook voor de luidruchtige buren. Die vervolgens gewoon door kunnen gaan met herrie maken. Je kunt er heerlijk eten, tegen redelijke prijzen. Alhoewel die, net als de campingprijzen, voor Poolse begrippen hoog zijn.

Ontdekking!

Wouter
    15-9-2016

Idyllisch gelegen op een eiland in een meer in noord-west Polen, veel vrijheid (zelf plaats opzoeken, fikkie stoken bij de tent), hoge service-graad en aangenaam primitief.

Oke, het was even slikken toen onze stekker niet paste en alle stroompunten bezet bleken. Maar na een nachtje stroom lenen bij de buren kregen we van de eigenaar een nieuwe verloopstekker te leen en kon de vakantie beginnen.

We hebben genoten van het meer (formaat Friese meren, perfect om te zeilen), de omgeving, de ruime plaatsen op de camping en de hoge service-graad.

Het sanitair is gedateerd maar schoon (meermalen per dag gereinigd), het terrein is in ontwikkeling dus naar verwachting zal het alleen maar drukker worden.

Zal ook met de aangename tarieven te maken hebben. Campingcheque-actie 6=7 het gehele jaar, dus een week kamperen voor € 96. En niets bijbetalen terwijl ons gezelschap uit 2 volwassenen en 3 kinderen bestond. Kom daar maar eens om in Frankrijk. Dus een aanrader!

Leuke maar drukke camping

Heidi
    16-10-2013

Wij kwamen nog net in het laagseizoen aan, en konden daardoor een plaatsje aan de kant van de genummerde plaatsen uitkiezen. Aan de andere kant van de camping is er een "prop maar vol" veld, daar zou ik niet graag gestaan hebben. Nu hadden we een mooie ruime en vlakke plaats, met schaduw. De camping ligt vrij dicht bij zee, ook het dorpje Rewal en de supermarkt zijn op loopafstand. De stroomvoorziening is 16A. Er is gratis internet, hiervoor moet je in de buurt van de receptie zitten en de ontvangst is dan nog wisselvallig.

Een absolute aanrader

Rita Aker
    23-8-2013

Prachtig hotel, geweldige ligging. Schone en goede kamers. Maar vooral de vriendelijkheid van de staf, het lekkere ontbijt, en de kamers geven je het gevoel echt gast te zijn. Vlakbij alle Haagse toeristische attracties, maar ook een hotel om lekker uit te rusten en je te laten verwennen. Gewoon gaan.