Camping Skorzecin

Camping Skorzecin
4,7

Matig

2 reviews over Camping Skorzecin in het Nederlands

Wij hebben hier al 10 jaar een zomerhuisje.

Renny en Cornelia Donker, 13-11-2011

Skorzecin is een heerlijk oord, zon ,strand en uitgaan is mogelijk. Ook voor wandelen en fietsen is het geweldig. Het park heeft diverse eethuisjes en kleine supermarkten. ook is er een warme bakker en in het hoogseizoen een markt voor allehande dingen zoals schoenen,kleding.

Het strand heeft een bewaakt gedeelte en er is een dokterspost.

Op korte afstand vele steden te bezoeken, mooie kerken en musea.

Jammer dat de Medemblikkers niet langer gebleven zijn om dit te ervaren. Ook de Europeesche Unie heeft Skorzecin ontdekt en een zeer grote subsidie ter beschikking gesteld voor nieuwe bestrating,tennis, sportvelden, verlichting en veilige speelplaatsen voor kinderen met hekken erom.

De campings op vele andere plaatsen zijn in het hoogseizoen druk en niet zonder lawaai.

Ons huisje staat op een rustige plek van dit park. De mensen zijn heel behulpzaam en gastvrij.

Wij beleven hier altijd een heerlijke tijd.

VR gr. Renny en Cornelia

Het was geen succes

Pieter, 11-8-2009

Grote camping aan meer, die in het weekeinde bij mooi weer door duizenden Polen wordt bezocht. Op mooie dagen moet er voor minder smerige toiletten iedere keer 1,5 Zlotych worden betaald. Deze voorzieningen zijn ook voor de strandgasten, die voor een dagje komen. Camping is omgeven door een waar stranddorp met alles wat daar in Polen bij hoort (Kermis, restaurants, zapiekanka-tentjes enz.)

Geen stilteregels en 's nachts dus veel lawaai door jongeren.

De ligging aan het meer is prachtig, maar je kan er moeilijk van genieten.

We weten niet hoe het er is, als het rustiger is door de week (of bij minder mooi weer), want we zijn na 1 (zaterdag)nacht 'gevlucht'.

Er is geen goed beheer van de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Skorzecin in Witkowo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Skorzecin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Skorzecin scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.