Pension Pensjonat Siodlo

2006

Een keurig pension

P.A. Bregman
25-9-2006

Een keurig pension. Bij het bos en nabij een groot meer. Het meer is geschikt voor vissen, zwemmen en varen. Het pension wordt geboekt op basis van volpension. Maaltijden zijn prima. Ook leuk voor kinderen (speeltuin / zandbak / wandelen). Vanuit het pension is een bezoek aan Woltzyn de moeite waard: oud stadje met stoomtreinen in overvloed.

Gereisd Anders in september 2006

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Pensjonat Siodlo in Wilcze / Wolsztyn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Pensjonat Siodlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.