Reviews over Wasowo

Sfeervol en rustig

Lieke ,
    31-8-2011

Hotel Wasowo Palace ligt in een mooi park, buiten een klein dorpje. Er is een paleis/ buitenhuis, een kasteel en een tuinmanshuis, waar kamers gehuurd kunnen worden. Wij kregen een kamer in het paleis omdat het kasteel in februari brand had gehad. Dit werd in augustus nog gerenoveerd. Buiten ons waren er nog maar 2 gasten. De kamer in het paleis was erg ruim en had uitzicht op het kasteel. De inrichting was klassiek met veel eikenhouten meubelen, maar het bed sliep goed. De ruime badkamer met bad was ook prima. De bediening was erg goed en behulpzaam. Het dinner en ontbijt uitstekend. Met zonnig weer en geen bruiloft of conferentie een uitstekend verblijf voor 1 nacht.

Schitterend Paleis/Kasteel in prachtig park en met kamers

Ceel van Rhee,
    15-8-2007

Schitterend Paleis/Kasteel in prachtig park en met prachtige kamers en suites. Restaurant kan zo door voor een Michelin ster. In juli en augustus zijn de kamerprijzen 20% en het eten&drinken 10% in prijs gereduceerd. Blijft relatief duur voor Polen, maar daar krijg je een fraaie accomodatie en prima dinner voor terug! Houdt er wel rekening mee dat met name tijdens weekends het paleis geheel of gedeeltelijk kan zijn afgehuurd voor een trouwfeest en dat er dan altijd life muziej is tot de kleine uurtjes.

In de omgeving zijn vele andere paleizen, die zeker de moeite waard zijn te bezoeken.