Sorteren

Reviews over Wagrowiec

Prachtig maar niet voor de rustzoekers,

Vaste gast
    12-10-2018

De ligging is perfect, mooie en verzorgde kamers. Maar er is GEEN geluidsisolatie. Aangezien het hotel in het weekend vooral voor feesten en partijen gebruikt, wordt het verblijf in het weekend niet aangeraden. Zelfs op de bovenste verdieping kun je niet slapen.

Zeer goed!

linda
    1-8-2012

Er is een leuke sfeer, goed sanitair en een prachtige omgeving!

Prachtig aan het meer gelegen!

fakologo
    27-9-2011

Vanwege een bruiloft zaten we in het Pietrak hotel. De ligging aan het meer is prachtig, ideaal om tot rust te komen. Kamers zijn netjes, al is de afwerking hier en daar wat slordig. Dit is echter niet storend.

Eten is goed en voor Nederlandse begrippen is het eten en drinken erg goedkoop.

Sehr schön, bis auf die Sauberkeit

Ursula
    20-7-2011

Dsas Hotel hat uns sehr gut gefallen, das Personal war sehr freundlich, jedoch fanden wir beim Bezug unseres Zimmers diverse Hinterlassenschaften unserer Vormieter: z.B. Kuchenkrümel auf dem Sessel und gebrauchte Q-Tips und Papier in der Schreibtischschublade.

PRACHTIG GELEGEN HOTEL MET UITSTEKENDE SERVICE

GUIDO DOUVEN
    14-3-2011

hotel bezocht in maart 2011. het personeel is bijzonder netjes en correct; het eten was bijzonder goed; leuke bar en extra restaurant met uitzicht op het meer; er liggen drie zwembaden die direct grenzen aan het water van het meer;

Wagrowiec scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews