Wagrowiec

Reviews over Wagrowiec

Prachtig maar niet voor de rustzoekers,

Vaste gast,
    12-10-2018

De ligging is perfect, mooie en verzorgde kamers. Maar er is GEEN geluidsisolatie. Aangezien het hotel in het weekend vooral voor feesten en partijen gebruikt, wordt het verblijf in het weekend niet aangeraden. Zelfs op de bovenste verdieping kun je niet slapen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeer goed!

linda,
    1-8-2012

Er is een leuke sfeer, goed sanitair en een prachtige omgeving!

Gereisd met partner in juli 2012

Prachtig aan het meer gelegen!

fakologo,
    27-9-2011

Vanwege een bruiloft zaten we in het Pietrak hotel. De ligging aan het meer is prachtig, ideaal om tot rust te komen. Kamers zijn netjes, al is de afwerking hier en daar wat slordig. Dit is echter niet storend.

Eten is goed en voor Nederlandse begrippen is het eten en drinken erg goedkoop.

Gereisd met vrienden in september 2011

PRACHTIG GELEGEN HOTEL MET UITSTEKENDE SERVICE

GUIDO DOUVEN,
    14-3-2011

hotel bezocht in maart 2011. het personeel is bijzonder netjes en correct; het eten was bijzonder goed; leuke bar en extra restaurant met uitzicht op het meer; er liggen drie zwembaden die direct grenzen aan het water van het meer;

Gereisd met vrienden in maart 2011
Wagrowiec scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews