Reviews over Steszew

22-9-2015

voldoet als doorreis hotel

grote eetzaal

weinig sfeer

kamer en douche goed en schoon

eten voldoet aan prijs

ontbijt goed

Sfeervol Pools hotel

Isabelle,
    1-10-2012

Dit was ons eerste hotel op doortocht op onze busreis Polen. Een sfeervol en typisch Pools hotelletje met een héle mooie tuin aan de kamerzijdes. Op onze kamer stonden twee aparte bedden, stopcontact (van de tv) lag er half uit, scheurtje in het beddengoed, ... Het was niet geheel hinderlijk (zeker niet omdat Poznan een eerder arm gedeelte van Polen is en je hier niet te nauw moet kijken), de kamers zagen er verder mooi en net uit. De sfeer, tuin en de typerende accommodatie maakte het allemaal goed! Het diner bestond uit typische Poolse gerechten en was best lekker! Het ontbijt was niet zeer uitgebreid, maar ruim voldoende als begin van de dag. 's Avonds hebben we nog gezellig in de omliggende tuin gezeten. Toen we die nacht op onze kamer sliepen scheen er plots een zaklamp het raam binnen, bleek het de nachtwaker te zijn! Toch weer een verschil waaraan je merkt dat het bij ons in de meeste hotels er toch anders aantoe gaat! Maar ook dat verschilletje is nu net "vakantie"! ;)

leuk hotel

Jan-Nelwendels,
    1-6-2012

Het hotel ziet er in eerste instantie simpel uit, maar het is wel goed.Niet erg grote kamer maar wel schoon.Uitzicht op tuin welke goed onderhouden is.

Het diner is redelijk en het ontbijt simpel.

Prachtig gelegen ,met grote tuin.

lydiavveen,
    27-6-2010

Even buiten Podznan, maar erg mooi gelegen.

groot balkon met kwakende kikkertjes.

Bezocht met een groepsrondreis van 12-06 t/m 28-06-2008

Roos,
    7-7-2008

Bezocht met een groepsrondreis van 12-06 t/m 28-06-2008. Ligt aan een zeer drukke weg. De kamers zijn goed, evenals het eten en ontbijtbuffet. Bediening spreekt geen Duits en/of Engels. Misschien lijkt het daardoor dat ze wat onvriendelijk overkomen.