Vakantiepark Nowa Holandia

Tonen op kaart

43 reviews over Vakantiepark Nowa Holandia

• 2019
    9Fam Welten12-08-2019

Zeer leuke vakantie gehad. Bedankt!

Voor de eerste keer naar Polen en dat was een groot succes. We verbleven de eerste 2 weken van de vakantie in Nowa Holandia, maar eigenlijk wilden we nog veel langer blijven. Eigenaar Marcel en zijn gezin zijn zeer hulpvaardig en organiseren veel activiteiten voor iedereen. Van Paintball, pijl en boog schieten, filmavond, kinderbingo, spelletjesavond tot BBQ of lekkere goulash in een ketel op het kampvuur. We hadden niet het deluxe huisje, maar het huisje voldeed aan onze behoefte met een fijne nieuwe douche. Op wandelafstand ligt een prachtig zwemmeer met mooi strandje en mega hamburgers. Achter het park ligt een visvijver. Bakker en supermarkt zijn op loopafstand. We voelden ons hier helemaal op ons plekje! Het was erg gezellig! Onze zoontjes (4, 5 en 7) willen volgend jaar weer, net als wij :)

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Ilse04-09-2018

Heerlijke vakantie gehad

Fijn kleinschalig vakantieparkje van een Nederlands/Pools gezin. Ideaal voor een vakantie met jonge kinderen mede ivm omheining. Alles wat wij zochten was er: rust, natuur en vermaak voor de kinderen. Op loopafstand van een heerlijk meer, schoon en met lifeguards. 2 supermarkten binnen 3 km. Kleine boodschappen mogelijk op het terrein waar meerdere parken zich bevinden. Tevens een bakker, pizzeria en snackbar. Ook goed eten mogelijk bij het hotel op het terrein en in het stadje Sierakow. De eigenaren organiseren veel activiteiten voor de kinderen en hebben goede tips voor uitjes in de omgeving. De huisjes zijn basic, maar schoon en ruim. Wij raden dit park absoluut aan als je een fijne vakantie wil in polen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Dion27-07-2017

Super vakantie gehad.

Leuk vakantiepark met ongeveer 10 huisjes en een hek erom heen wat ideaal is voor met kleine kinderen. Verwacht geen centre parcs maar als je een leuke vakantie wil hebben ben je hier zeker op de goede plek. Het was voor ons de eerste keer op vakantie naar Polen en het is ons goed bevallen. De eigenaren zijn heel behulpzaam en helpen waar nodig. Ik lees bij de reacties wat mensen overlast van jongeren en wij hebben ook wel eens wat gehoord hebben maar niet storend ook is dit een stilte gebied en moet het na 22 uur stil zijn en onderneemt de eigenaar meteen actie om de rus terug te laten keren. Mocht je voor weinig een leuke vakantie willen hebben ben je hier zeker op het goede adres.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Peter16-07-2017

We hebben het erg naar ons zin gehad.

We hebben het erg naar ons zin gehad op dit vakantiepark. Er was veel te doen voor de kinderen en de huisjes waren prima in orde. Het strand was een beetje druk maar verderop is een rustiger strandje (als tip). De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Martijn14-08-2016

Helemaal super, volgend jaar weer.

Twee weken geweest met gezin met twee jonge kinderen. Alles is goed geregeld en er is genoeg te doen in de buurt. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien, alleen zijn ze wat gedateerd maar daar is de prijs ook naar. Er waren ook luxe huisjes aanwezig alleen waren wij wat te laat met boeken. Het strand ligt op loopafstand en er is genoeg te doen op het strand. Ook op loopafstand een kleine bakkerij en supermarkt waar je voor weinig boodschappen kunt doen. Kortom wij gaan volgen jaar waarschijnlijk weer.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8irene09-08-2016

prima

Fijne week gehad op het park. Lekker ontspannen, leuke activiteiten (paintball, boogschieten, bbq met muziek, zwembad,rit met paard en wagen, minigolf) Je kunt er ook nog quad rijden, maar daar zijn we niet eens aan toe gekomen. Onze zoon van 15 heeft leuk opgetrokken met de even oude zoon van de eigenaar, verder waren er geen leeftijdgenoten deze week. 's Avonds gezellig kletsen bij het kampvuur. Huisje prima, bedden inderdaad aan de korte kant, maar liggen goed. Badkamer (wij hadden geen luxe/opgeknapt huisje) was gedateerd maar voldeed goed. Als je van bossen/meren houdt en goedkoop (en heel lekker!) uit eten in het dorpje vlakbij, is Nowa Holandia leuk, er is echter weinig te bezichtigen in de omgeving. (Poznan is de moeite waard.)

• 6Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Familie Baart24-08-2015

Gewoon goed

Nowa Holandia is met zo'n 10 huisjes knus. Verwacht geen superluxe park met subtropisch zwemparadijs. Hier in het bos kom je tot rust. Eigenaar en z'n vrouw zijn goed bezig. Ze leggen alles duidelijk uit, dus geen verrassingen achteraf, zien op alles toe en maken het iedereen naar de zin. Voor de kinderen is er een speeltent. Ze kunnen midgetgolf spelen, en de tieners paintballen. Afkoelen kan in een zwembad/tub van 7 bij 4 meter. Gewoon heerlijk. 's Avonds kampvuur, soms barbecue en disco en om middernacht rust. De huisjes zijn prima. Wij hadden wat luxe; lekkere douche, - breedbeeld tv met zelfs een sport/voetbalzender en vaatwasser. Die vaatwasser hebben we nooit gebruikt, want bij het park en in de omliggende dorpjes kun je o zo lekker eten voor spotprijzen. Verder ongerepte natuur en schitterend meertje op loopafstand waar je kunt zwemmen etc... Poznan goed aan te rijden, schitterend centrum. Kortom, dit deel van Polen en park Nowa Holandia; het is gewoon aan te raden!!

Nowa Holandia, eigenaar, 30-08-2015

Dank voor deze fijne beoordeling. We hopen jullie nog eens terug te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Lars Grillis14-08-2015

3 super weken!

Bij aankomst zijn we hartelijk ontvangen door de eigenaren. Op het terrein zelf is er voor kleine kinderen een tent met een wereld aan speelgoed. Voor de volwassenen is er een pooltafel. Het zwembad word dagelijks bijgehouden en is relatief groot (baantjes trekken word lastig). Je kunt paintballen en quad rijden, paintball is uitstekend georganiseerd met goed en betrouwbaar materiaal. De huisjes zijn gezellig en knus. Op loop afstand zitten een aantal restaurantjes waar je voor weinig geld een heerlijke maaltijd kan eten, ook zit er een supermarkt op loopafstand. Achter het huisjespark kan mooi worden gewandeld langs of rondom een groot meer. In de buurt vanhet park zit een goed onderhouden strand waar je heerlijk kunt zwemmen, waterfietsen, banaanrijden en nog veel meer. Met onze famillie van 8 (8, 15, 17 en 19 jaar) hebben we ons 3 weken lang gied kunnen vermaken. Het is dus zeker een aanrader als je overweegt om naar polen te gaan.

• 9Onderkomen

Nowa Holandia, eigenaar, 30-08-2015

Dank je wel Lars voor je hartelijke woorden. We zien je graag nog eens terug.

Gereisd in januari 2015

• 9Duncan Ogilvie10-08-2015

Gezellig, zeker aan te raden!

Het verblijf op Nowa Holandia was over het algemeen erg prettig. De ligging was erg goed. Er is een zwemmeer met strand, meerdere eetgelegenheden/bars en een winkeltje op loopafstand (<400m). De eigenaren waren zeer vriendelijk en gastvrij en er werden leuke activiteiten (paintballen, quadrijden, disco en kampvuur) georganiseerd. Het zwembad op het terrein was leuk voor kleine kinderen, maar stelde niet veel voor. Het park is zeer geschikt voor kleine kinderen, omdat er een afrastering omheen zat en ongenode gasten werden actief geweerd van het terrein. Het minpunt nadeel was het onderkomen. De bedden (ik sliep op een ligbank) waren niet geweldig en sliepen (vooral de eerste paar dagen) niet zo lekker. Ondanks dat zou ik zeker nog een keer komen!

• 4Onderkomen

Nowa Holandia, eigenaar, 30-08-2015

Dank Duncan voor je reactie. De bedden hebben inderdaad voor Polen een standaard maat en voor de relatief "lange" Nederlander kan dat een minpuntje zijn. Het zwembad zoals vermeld op onze website van 1 meter diep en circa 5/6x4 meter lang/breed is vooral bedoeld voor kinderen maar ook volwassenen vermaken zich er prima ;) We vonden het leuk dat jullie er waren en we hopen jullie nog eens terug te zien.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 3carley10-08-2015

Erg jammer...

Bij aankomst een muffe geur.Waterkoker was echt heel vies van binnen. We hadden 100 extra betaald voor het luxere huisje. Dit houdt in dat je een groter televisie krijgt en een 'luxe douche'. Helaas was de douche niet zo luxe. Deur viel er steeds uit, was vol kalkaanslag en stort douche deed het niet. Hij lekte water bij de douche slang en maakte vreselijk kabaal. Dit gemeld bij dhr Buitenhuis. De beste man dacht dit te verhelpen met een nieuwe douche slang, maar dit hielp niets. Van de wekelijkse bbq hebben wij niets meegekregen. Ook was er geen paintbal, quads rijden oid. Op zich was er in de omgeving genoeg te doen.
    Op zich is de opzet goed, heb alleen het idee dat dhr Buitenhuis niet zo goed kan anticiperen op wat nodig is om hier een succesvolle onderneming van te maken. Polen is een prima vakantieland en kom graag nog eens terug, echter geen Nowa Hollandia voor ons meer...

• 3Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Nowa Holandia, eigenaar, 30-08-2015

Op zich altijd spijtig als een enkele klant niet tevreden is. Gelukkig hebben we veel klanten welke wel tevreden zijn. Als er in een reactie iets niet klopt dan zetten we dat graag even recht. Alleen het luxe huisje beschikt over tv (en dvd), andere huisjes hebben geen tv. De badkamer is geheel gerenoveerd, niet alleen een nieuwe douchecabine. De stortdouche en deurtjes van de cabine werken gewoon en de douche maakt geen kabaal uit eigen bevinding na het lezen van deze beoordeling. Ook nagevevraagd bij de klant na deze klant. Doucheslang, hoewel niet echt nodig is vervangen op verzoek van klant. Luxe huisje heeft nieuwer meubilair en uitgebreidere keuken met als extra vaatwasser, oven en magnetron. Bbq en paintball was er wel maar klant wilde niet meedoen. Paintball en quads continu aanwezig op ons terrein in eigen beheer. Bij klachten tijdens het verblijf kunnen we altijd een oplossing proberen te vinden. Bij klachten achteraf via zoover kunnen we er niets meer aan doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

8 tips over Vakantiepark Nowa Holandia

• Gerrit Verschuur, 08-07-2013

De pizza's op de markt bij Jama zijn verrukelijk.

• F.van Dreumel, 24-08-2014

Boeken van af de eerste week van juli,tot eind juni zal het voor de meeste mensen nog te stil zijn

• F., 25-08-2014

Overleg met de eigenaar over de eventuele wensen die je hebt tijdens je verblijf. De eigenaar weet veel over de mogelijkheden die er zijn voor uitstapjes, excursies of bezienswaardigheden in de omgeving. Hij spreekt Nederlands en Pools. Wij hebben hem en zijn vrouw leren kennen als hele vriendelijke en behulpzame mensen.

3 vragen over Vakantiepark Nowa Holandia

• Stijn, 16-02-2016

Afstand zwemmeer

hoe ver is het wandelen van de vakantiehuisjes tot aan het zwemmeer?

• G. Leusink., 23-02-2014

Winkels in de buurt.

Kan iemandt ons vertellen als er winkeltjes in de buurt van het park zijn b.v. om s'morgens broodjes te halen en supermarkten zoals Biedronka.

Leusink, 18-08-2014

Prima

• G.Leusink., 03-01-2014

Schoonmaak.

Kan iemand ons vertellen over de huisjes hoe ze zijn met 2 kinderen, ik las op de oude verslagen dat het niet al te schoon was maar in de laatste verslagen waren de mensen zeer tevreden over de huisjes en hoe het nu op het park is. Wij zijn voornemens om voor de zomer te boeken, en kun je hier ook bijboeken als het goed bevalt.

Leusink, 02-11-2014

De eigenaar en zijn vrouw zijn nu inderdaad aanwezig op het vakantieparkje. Maar er kan nog veel in positieve zin veranderen, maar dat zal zijn tijd wel nodig hebben. Ook is het op het parkje bijvoorbeeld bij de receptie niet allemaal even netjes opgeruimd, ook daar kan nog heel veel verbetering in komen.

Leusink., 25-01-2014

Wij hebben inmiddels geboekt voor de zomer, de comunicatie via mail gaat goed, en je hebt op alle vragen snel antwoord. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat de eigenaar van het park nu aanwezig is en de mensen probeert een mooie vakantie te bezorgen.

Marcel, 24-01-2014

De Nederlandse eigenaar woont nu zelf op het park en zorgt ervoor dat alles schoon is en de benodigde reparaties snel uitgevoerd worden. De huisjes hebben nieuwe hydromassage- douchekabines. De meeste huisjes hebben inmiddels een flinke opknapbeurt gehad (o.a. de gehele oude verflaag eraf en geheel opnieuw gelakt alsmede voorzien van een nieuw terras).

Vakantiepark Nowa Holandia info

• Aantal sterrenstersterster