Appartement Fancy House

1 review over Appartement Fancy House

coś specjalnego

Karolina
11-10-2009

Apartament Fancy House to miejsce jakich mało mozna spotkać w Polsce. To swietna alternarnatywa dla osób, które cenia sobie wygodę, lubia gustowne i eleganckie wnętrza i nie przepadają za hotelami sieciowymi.

Byliśmy bardzo mile zaskoczenii. Polecamy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fancy House in Poznan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fancy House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fancy House scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.