Camping Wyzwanie

Camping Wyzwanie

Weer vandaag20°
8,5

2 reviews over Camping Wyzwanie in het Nederlands

Perfecte camping voor mensen die van rust houden

Bozena en Harry
29-5-2017

Er zouden wat meer gasten moeten komen; de camping verdient het echt. Hans en Ria doen al het mogelijke en bijna zelfs het onmogelijke om het de gasten naar de zin te maken. Perfecte kwaliteit-prijs verhouding.

Mooie rustige en goed verzorgde camping

Dussel
12-6-2014

De camping maakt een nieuwe start onder de naam “Wyzwanie”. Dit is Pools is voor “de Uitdaging”. De beheerders, Ria en Hans Hemmes, ervaren het namelijk als een uitdaging om van deze camping, welke is gelegen in een prachtig natuurgebied, een kampeerplaats te maken die aan de huidige maatstaven voldoet. Hierbij denken wij aan een onberispelijk sanitair, mooie zeer ruime plaatsen voorzien van elektriciteit (6 ampère). Een mooie ruime kantine ondermeer voorzien van Wifi, zodat u, uw e-mail etc. kunt afhandelen.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wyzwanie in Piece, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wyzwanie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.