Reviews over Piece

Perfecte camping voor mensen die van rust houden

Bozena en Harry,
    29-5-2017

Er zouden wat meer gasten moeten komen; de camping verdient het echt.

Hans en Ria doen al het mogelijke en bijna zelfs het onmogelijke om het de gasten naar de zin te maken.

Perfecte kwaliteit-prijs verhouding.

Mooie rustige en goed verzorgde camping

Dussel,
    12-6-2014

De camping maakt een nieuwe start onder de naam “Wyzwanie”. Dit is Pools is voor “de Uitdaging”. De beheerders, Ria en Hans Hemmes, ervaren het namelijk als een uitdaging om van deze camping, welke is gelegen in een prachtig natuurgebied, een kampeerplaats te maken die aan de huidige maatstaven voldoet. Hierbij denken wij aan een onberispelijk sanitair, mooie zeer ruime plaatsen voorzien van elektriciteit (6 ampère). Een mooie ruime kantine ondermeer voorzien van Wifi, zodat u, uw e-mail etc. kunt afhandelen.