Sorteren

Reviews over Murowana Goslina

Design Hotel midden in Pools natuurgebied

Bart
    1-6-2010

Absoluut geweldig hotel midden in een natuurgebied. Polen heeft een verrassende ontwikkeling doorgemaakt in de afgelopen 15 jaar, maar deze luxe had ik zeker niet op gerekend.

We zijn met een groep van 12 mensen in het hotel geweest en hadden het hotel voor onszelf gehuurd inclusief uitstekende bediening en een tweetal koks die uit de Poolse keuken kookten.

Ik zou dit hotel ook aanraken voor de zakelijke reizigers die in Poznan en omgeving moeten werken. Het is 30 km rijden van Poznan, maar voor de liefhebben van natuurlijk en een design hotel...dit is de keuze!