Camping De Kleine Stad (Male Miasto)

Camping De Kleine Stad (Male Miasto)

9Fenomenaal

Polen, Wielkopolskie, Boguszyn

9Fenomenaal

• 8.6Eetgelegenheden

Meer camping info

52 reviews over Camping De Kleine Stad (Male Miasto)

• 2019
    9Marjon Jonkers-Knol21-08-2019

Prima verblijf met goede gastvrijheid!

Mooie camping, met ruime plekken. Je wordt hartelijk ontvangen met een kopje koffie/thee. Wij hadden een plekje aan de rand vd camping, prachtig uitzicht, met ‘s ochtends reeën langs t veld! Sanitair is prima voor elkaar, goed schoon ook! Lekker zwembadje erbij voor verkoeling! Je kunt een hapje mee eten of een schnitzel menu bestellen, ‘s avonds gezellig een drankje doen. Poznan is op een prima afstand, je kunt ook met de trein! Wij hebben 4 nachten hier gestaan en ons prima vermaakt! Goede gastvrijheid, ga zo door!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Michel en Yvonne de Boer09-08-2019

Super leuke camping, zeer gastvrij!

Een camping waar je zeer hartelijk wordt ontvangen met een kopje koffie door eigenaren Rob en Janneke. Mooie ruime plekken, eenvoudige camping maar super schoon. Rob en Janneke doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. Hollandse gezelligheid op het terras. 's Avonds bij het vuur genieten van een lekker drankje. Broodjesservice door Janneke die elke morgen op de fiets verse broodjes komt brengen. Ook bestaat er de mogelijkheid 's avonds mee te eten 'wat de pot schaft' en snacks te bestellen, maar ook een maaltijd met schnitzel, patat en salade. Allemaal door Janneke zelf gemaakt. De eerste dag kregen wij van haar al een bakje met Poolse soep. Hoe leuk is dat?! En lekker dat het was! Dit stel heeft de camping van niets opgebouwd, camping is van alle gemakken voorzien. Ter verkoeling een fijn zwembad. Je kunt er je wasje draaien en drogen in de droger. Ook fijn: een aparte centrifuge voor je handwas. Super camping!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marcel en Theresia07-07-2019

Geweldige week gestaan met onze vouwwagen

Leuke camping en Rob en Janneke zijn leuke, behulpzame en gezellige mensen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Gerits15-06-2019

De moeite waard

Heel vriendelijk onthaal door Rob en Janneke die je met alles proberen verder te helpen. Camping is proper en de plaatsen zijn ruim. Op wandelafstand van het station en de inkoopmogelijkheden. Poznan bezocht met de trein. Sanitair is proper, wordt goed onderhouden maar volgens ons te weinig douches en toiletten als de camping vol staat. Slechts één afwasbak...Wifi heel zwak.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8anjo en lea van gameren17-08-2018

Prima

Eenvoudige, maar gezeillige camping. Prettige ontvangst door Rob en Janneke, welke beiden zeer toegangelijk zijn. Hadden 5 dagen de blokhut gehuurd. Heerlijk plekkie. Zijn met de trein naar Poznan geweest. Krijgen kaartje van de eigenaren mee hoe een treinticket te verkrijgen. Poznan is een prachtige stad, en leuk om met de trein daar naartoe te gaan. Iedere morgen verse bolletjes, die naar je toe gebracht worden! Je kan ook meeeten op de camping met de eigenaren, dat wat Janneke maakt. Erg gezellig. Zeker geen dure camping. Sanitar is eenvoudig, maar prima. Klein zwembad, lekker om even af te koelen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Bert Houwen18-07-2018

Mooie gemoedelijke camping

Wij zijn 10 nachten gebleven. Fantastische camping, zeer kindvriendelijk met een gemoedelijke sfeer, waar je zowel actieve vakantie kan beleven, als genieten van rust en natuur. Onze kinderen waren gek op de dieren van de camping. Ze mochten mee de honden uitlaten tijdens de dagelijkse boswandeling. De eigenaren ontvangen je als gasten en zijn zeer behulpzaam en toegankelijk, ze staan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat voor je klaar om te helpen of als je hen om raad vraagt. Ze kennen de streek goed en beschikken over een heleboel info over dingen die je kan doen. Wij zijn oa gaan kayaken. Rob zet je af bij de rivier en komt je 10 of 20 km verder weer ophalen na jouw seintje. Geweldige ervaring en genoten van de rust en de picknick onderweg. En als je 's avonds geen zin hebt om te koken kan je voor een paar euro per persoon mee eten uit de keuken. De laatste avond hebben we nog samen kampvuur gedaan en worstjes gebraden boven het vuur. We hebben een onvergetelijke vakantie gehad.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Jan en Thea van Houten07-07-2018

Hele mooie dagen gehad op de camping Rob en Janneke zulke hartelijke mensen Camping eenvoudig maar super gezellig en schoon We komen zeker terug hier

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Martin & Yvonne06-09-2017

Hartverwarmend

Zoals Eerdere recensies aangaven, niets is te gek voor Janneke en Rob. Het is een eenvoudige camping maar van alle gemakken voorzien.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Theo Sanders17-07-2017

Echt helemaal top

Leuke eenvoudige camping. Met Nederlandse eigenaren die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Kopje koffie bij aankomst. In de avond gezellig chillen bij een vuurtje onder het genot van een drankje en een goed gesprek.veel info overdekt regio te krijgen op de camping. Tegen betaling 4x4 toch en kanoën mogelijk. Kortomeen aanrader voor iedereen !!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Jon12-09-2016

Hop-Safari en meer!

Janneke en Rob doen alles voor eenieder die er neerstrijkt. De safari met Rob was super. Door het zien van een ons onbekende vogel, die bij navraag een Hop heette, is voor ons Rob's safari omgedoopt in Hop-Safari. Echt doen het is een absolute aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016