47 reviews over Camping De Kleine Stad (Male Miasto) in het Nederlands

Geweldige week gestaan met onze vouwwagen

Marcel en Theresia
7-7-2019

Leuke camping en Rob en Janneke zijn leuke, behulpzame en gezellige mensen

Gereisd Met partner in juli 2019

De moeite waard

Gerits
15-6-2019

Heel vriendelijk onthaal door Rob en Janneke die je met alles proberen verder te helpen. Camping is proper en de plaatsen zijn ruim. Op wandelafstand van het station en de inkoopmogelijkheden. Poznan bezocht met de trein. Sanitair is proper, wordt goed onderhouden maar volgens ons te weinig douches en toiletten als de camping vol staat. Slechts één afwasbak...Wifi heel zwak.

Prima

anjo en lea van gameren
17-8-2018

Eenvoudige, maar gezeillige camping. Prettige ontvangst door Rob en Janneke, welke beiden zeer toegangelijk zijn. Hadden 5 dagen de blokhut gehuurd. Heerlijk plekkie. Zijn met de trein naar Poznan geweest. Krijgen kaartje van de eigenaren mee hoe een treinticket te verkrijgen. Poznan is een prachtige stad, en leuk om met de trein daar naartoe te gaan. Iedere morgen verse bolletjes, die naar je toe gebracht worden! Je kan ook meeeten op de camping met de eigenaren, dat wat Janneke maakt. Erg gezellig. Zeker geen dure camping. Sanitar is eenvoudig, maar prima. Klein zwembad, lekker om even af te koelen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Mooie gemoedelijke camping

Bert Houwen
18-7-2018

Wij zijn 10 nachten gebleven. Fantastische camping, zeer kindvriendelijk met een gemoedelijke sfeer, waar je zowel actieve vakantie kan beleven, als genieten van rust en natuur. Onze kinderen waren gek op de dieren van de camping. Ze mochten mee de honden uitlaten tijdens de dagelijkse boswandeling. De eigenaren ontvangen je als gasten en zijn zeer behulpzaam en toegankelijk, ze staan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat voor je klaar om te helpen of als je hen om raad vraagt. Ze kennen de streek goed en beschikken over een heleboel info over dingen die je kan doen. Wij zijn oa gaan kayaken. Rob zet je af bij de rivier en komt je 10 of 20 km verder weer ophalen na jouw seintje. Geweldige ervaring en genoten van de rust en de picknick onderweg. En als je 's avonds geen zin hebt om te koken kan je voor een paar euro per persoon mee eten uit de keuken. De laatste avond hebben we nog samen kampvuur gedaan en worstjes gebraden boven het vuur. We hebben een onvergetelijke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Jan en Thea van Houten
7-7-2018

Hele mooie dagen gehad op de camping Rob en Janneke zulke hartelijke mensen Camping eenvoudig maar super gezellig en schoon We komen zeker terug hier

Gereisd Met partner in juni 2018

Hartverwarmend

Martin & Yvonne
6-9-2017

Zoals Eerdere recensies aangaven, niets is te gek voor Janneke en Rob. Het is een eenvoudige camping maar van alle gemakken voorzien.

Echt helemaal top

Theo Sanders
17-7-2017

Leuke eenvoudige camping. Met Nederlandse eigenaren die er alles aan doen om het hun gasten naar de zin te maken. Kopje koffie bij aankomst. In de avond gezellig chillen bij een vuurtje onder het genot van een drankje en een goed gesprek.veel info overdekt regio te krijgen op de camping. Tegen betaling 4x4 toch en kanoën mogelijk. Kortomeen aanrader voor iedereen !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Hop-Safari en meer!

Jon
12-9-2016

Janneke en Rob doen alles voor eenieder die er neerstrijkt. De safari met Rob was super. Door het zien van een ons onbekende vogel, die bij navraag een Hop heette, is voor ons Rob's safari omgedoopt in Hop-Safari. Echt doen het is een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Knusse familie camping, gastvrijheid boven al.

Familie de Graaf
21-8-2016

Janneke en Rob runnen deze camping met hart en ziel en proberen het iedereen naar de zin te maken en dat doen ze perfect. Sanitair goed en apart gehandicapten / baby / ouderen sanitair top! Receptie / WiFi / recreatie ruimte met HD televisie en knusse bar. Kinder voorzieningen, zwembadje, zandheuvel met speelgoed, skelters, voetbalveld / badminton veld. Omringd door bossen waar ook een 4X4 toer gemaakt kan worden met Rob. Af en toe barbecue, mogelijkheid van snacks en simpele maaltijden. Warme broodjes elke morgen afgeleverd bij de tent / caravan. Prima plek! Wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Tegenvaller

Polak
19-8-2016

Afgaande op de vele positieve reacties op zoover deze camping bezocht. Helaas is het ons tegengevallen. Op het aangelegde veld zijn de staanplaatsen keurig verdeeld in vakjes met weinig beplanting. Het sanitair is bij elkaar gezocht en gedateerd. Het naastgelegen treinstation geeft veel geluidsoverlast. Geen kook accomodatie (wat voor tent kampeerders erg handig kan zijn). Voor Poolse begrippen is dit een relatieve dure camping

Gereisd Met partner in juni 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Stad (Male Miasto) in Boguszyn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Stad (Male Miasto) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.