Reviews over Ryn

Een aanrader

Jan,
    1-7-2014

Dit voormalige kasteel is prachtig gerestaureerd. Wij hadden een 3 pers kamer dus ruimte genoeg. Het meubilair is wel wat erg op de kasteeltoer. Stoel met rechte rug is niet zo comfortabel. Maar een kasteelkussen doet wonderen. De bedden zijn meer van deze tijd en je kunt er probleemloos met harnas aan in liggen denk ik. Niet proberen want je komt dan niet zo eenvoudig meer uit bed. Verder is bijvoorbeeld de grote (eet) zaal een plaatje en de omlijsting van de liftdeuren past ook mooi in het geheel. De overzichtelijkheid is wel een minpuntje. Je kunt zo maar verdwalen. Het zwembad is vooral leuk en niet zo functioneel. Het personeel is behulpzaam. En de maaltijden zijn goed

Ryn scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews